Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

Zīmola Selga akcijā aktīvākie Latgales iedzīvotāji, lai iegādātu Latvijas slimnīcām jaunu mazuļu sirdspukstus kontrolējošu aparatūru (13)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Ieva Lūka/LETA

Aprīļa mēnesī uzsāktajā akcijā, lai iegādātu piecām Latvijas slimnīcām mazuļu sirdspukstus kontrolējošu aparatūru, līdz šim aktīvākie ir Latgales iedzīvotāji, kuri izrāda īpašu atsaucību un saliedētību, acīmredzot, vēloties atbalstīt aparatūras dāvinājumu Jēkabpils slimnīcai.

Kardiotokogrāfs tiks dāvināts arī Valmieras, Tukuma slimnīcu un Cēsu klīnikas Dzemdību nodaļām un Rīgas dzemdību namam. Akcija turpināsies līdz 5. maijam un ikviens, iegādājoties šajā laikā kādu no zīmola Selga produktiem, būs kļuvis par atbalstītāju un devis savu ieguldījumu mazuļu sirdspukstus kontrolējošās aparatūras iegādē.

Arī citos Latvijas reģionos klienti kampaņu uztver ar izpratni un augsti novērtē mērķi – pēc akcijas sniegt dāvinājumus, lai kopā ar sabiedrību risinātu tik svarīgu jautājumu kā bērnu dzīvība un veselība. Kopumā šobrīd iegūti ap 60% no nepieciešamajiem līdzekļiem. Aktīvi kampaņas atbalstīšanā arī Rīgas un Zemgales iedzīvotāji, mazāk atsaucīgi līdz šim bijuši kurzemnieki.

Reģionālajās slimnīcās jaunas aparatūras trūkumu uzjūt būtiskāk, jo, piemēram, Tukuma slimnīcā šobrīd ir tikai viens kardiotokogrāfs.

Tā ir svarīgākā izmeklēšanas metode, lai noteiktu vai bērniņa stāvoklis dzemdē ir apmierinošs un vai viņš necieš no skābekļa trūkuma. Tas parāda arī, vai bērniņš izturēs dzemdību procesu, vai arī nepieciešama ķeizargrieziena operācija. Bez šīs aparatūras nav iedomājama mūsdienīga dzemdību nodaļa. Mūsdienās neviena slimnīca bez šī aparāta nevarētu pastāvēt un strādāt. Problēma ir tā, ka slimnīcām ir viens vai divi kardiotokogrāfi, kas ir ļoti nepietiekami, turklāt daži ir tā novecojuši, ka tos praktiski vairs nedrīkst izmantot.

Pozitīvā pieredze, realizējot akcijas Par īstu bērnību, sniegusi atziņu: zīmols saliedē sabiedrību un rezultāts dod līdzcilvēkiem reālu atbalstu. Tāpēc tika pieņemts lēmums netērēt naudu Selgas reklāmas kampaņām, bet paplašināt sociālās atbildības darbu. Savukārt rudenī tiks turpināts darbs, lai palīdzētu bērniem atgūt pilnvērtīgu dzirdi.

* Šis ir apmaksāts reklāmas raksts

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu