«Renault» ar jaunu vērienu ir pievērsies modeļa «Twingo» renovēšanai. Divdesmit gadus pēc sākotnējā modeļa radīšanas «Renault» atklāj šīs mazās pilsētas automašīnas trešo paaudzi, kurai veikta ievērojama transformācija, «Apollo» atklāj autoržotājs.
«Renault» Ženēvas auto izstādes apmeklētājiem sola vairākus pārsteigumus (2)
Jaunā «Twingo» dzīvespriecīgo dizainu papildina četru virsbūves krāsu izvēle un dažādas inovācijas. Tiek piedāvāts arī plašs personalizēšanas iespēju klāsts.
Automašīnas dzinējs ir novietots aizmugurē un tas ļauj jaunajam «Twingo» būt ļoti izveicīgam. Tā pagrieziena diametrs ir 8,65 metri (m), proti, vidēji par vienu metru mazāks nekā citām šādas klases automašīnām. Jaunais «Twingo» ir īpaši ietilpīgs, jo tā salons ir pagarināts par 13 centimetriem (cm), kaut gan pati automašīna ir par 10 cm īsāka nekā iepriekšējie modeļi;
Jaunais «Twingo» ir praktisks, uzsver autoražotajs. To nodrošinot piecu durvju dizains, pārdomāti bagāžas pārvadāšanas risinājumi, pilnībā līdzena grīda un iespēja pārvadāt līdz pat 2,20 m garas bagāžas vienības. Tā ir vienīgā pilsētas automašīna, kurā iespējams pārvadāt iepakotu grāmatplauktu.
Savā automašīnu klasē labākais vertikālais priekšējais skata lauks un augstais vadītāja sēdekļa novietojums ir īpaši piemēroti braukšanai apbūvētās teritorijās.
Zem dzinēja pārsega slēpjas trīs cilindru benzīna dzinējs ar standarta aspirāciju vai turbokompresoru. Abu veidu dzinēji ir gan ekonomiski, gan arī pietiekami jaudīgi. Jaunais «Twingo» ir vienīgā pilsētas automašīna, kas aprīkota ar divām multivides sistēmām: «R&GO» radio (apvienojumā ar viedtālruni) un «R-Link Evolution».
Iedvesmojoties no novatoriskā «Renault 5 Turbo» un oriģinālā «Twingo», jaunais «Twingo» demonstrē «Renault» pieredzi mazo automašīnu jomā.
Papildus jaunā «Twingo» atklāšanai 2014.gada Ženēvas auto izstādē «Renault» ir nolēmis prezentēt arī citus jaunumus uzņēmuma mazo automašīnu klāstā, īpaši pievēršot uzmanību jomām, kurās uzņēmumam ir ievērojami panākumi, tajā skaitā sporta automašīnu, elektroauto un novatorisku dzinēju jomā.
Pirmo reizi paredzēts demonstrēt šādus jaunumus:
- «Clio R.S. 200 EDC Monaco GP»: Šis ierobežotas tirāžas modelis ir paredzēts sportiskiem un izsmalcinātiem klientiem. Tā spilgtākās pazīmes ir melnais jumts, melnie ārējās apdares elementi, perlamutra balta vai platīna pelēka metāla apdare (atkarībā no tirgus) un bagātīgi aprīkots salons.
- Jaunais «Renault Flexi Charger» — kabelis, kas elektromobili «ZOE» ļauj pievienot standarta strāvas kontaktligzdai. «Renault» ir ieviesis arī jaunu «Z.E. Access» akumulatoru nomas sistēmu ar cenām, sākot no 49 eiro mēnesī, kas paredzēta vadītājiem, kuri ikdienā veic nelielus attālumus.
- Jaunais «Energy dCi 160 Twin Turbo» ir kompakta izmēra un dubultas turbokompresijas paraugs. Šis 1598 kubikcentimetru dīzeļdzinējs nodrošina divu litru dzinējam raksturīgo jaudu, taču tā degvielas patēriņš ir par 25% mazāks. Dzinējs «Energy dCi 160 Twin Turbo» tā degvielas ekonomijas dēļ ir ideāli piemērots lielākām automašīnām. Tas būs pieejams D un E segmenta modeļiem, kurus uzņēmums plāno izlaist tuvākajā nākotnē.