«SIA «Lattelecom» ir stabils uzņēmums ar augstu reputāciju, kurā darbiniekiem ir būtiska loma jaunu virsotņu sasniegšanā. Lai arī līdzsvaru starp prasībām pret darbiniekiem un to, ko mēs kā darba devējs viņiem dodam pretim, ir grūti atrast un noturēt, mums to ir izdevies pilnveidot, tamdēļ patiesi priecājamies par mūsu godpilno 2.vietu. Secinām, ka darba ņēmēji «Lattelecom» novērtējuši tik augstu, jo tā ir interesanta, konkurētspējīga un izaugsmi veicinoša darba vieta ar motivējošu papildus sociālo labumu klāstu. Te ir iespēja strādāt dinamiskā darba vidē, attīstot unikālus produktus un pakalpojumus, kā, piemēram, Interaktīvo televīziju un optisko internetu. Mūsu vērtības – esam vērsti uz klientu, uzticami un saprotami – ir tās, kas darbiniekus vieno, saliedē, ļauj justies stipriem un vienotiem komandā, kas rezultātā vainagojas ar mūsu augstajām pozīcijām starp Latvijas mīlētākajiem darba devējiem,» norāda Mārīte Moora, SIA «Lattelecom» personāla pārvaldes nodaļas vadītāja.
Trešo vietu ieņēma SIA «Latvijas Mobilais Telefons» (pagājušajā gadā atradās otrajā vietā). Uzņēmumam ir stabilas līdera pozīcijas mobilo telekomunikāciju tirgū, tā zīmola tēls ir atpazīstams gan Latvijā, gan ārpus valsts robežām. Tāpat augstu tiek vērtēta uzņēmuma politika strikti ievērot likumdošanas prasības.
«VAS «Latvijas dzelzceļš» jau vairākus gadus ir lielākais darba devējs Latvijā. Tas ir apliecinājis savu stabilitāti un pienesumu Latvijas tautsaimniecībai. Pat krīzes smagākajā laikā nesamazinājām algas mūsu darbiniekiem. Pašlaik «Latvijas dzelzceļš» modernizējas – ieviešam jaunas tehnoloģijas, lai palielinātu drošību, kļūtu efektīvāki un labāki. Tomēr allaž esam apzinājušies, ka uzņēmuma galvenā vērtība ir mūsu cilvēki, tāpēc esam īpaši priecīgi, ka mūs novērtē mūsu darbinieki un darba meklētāji,» gandarīta par sasniegto ir Lolita Smiltniece, VAS «Latvijas dzelzceļš» personāla direktore.
Pārejās TOP10 vietās ierindojās AS «Swedbank», AS «Air Baltic Corporation», AS «Laima», SIA «Draugiem», AS «Latvijas Gāze» un AS «Latvijas valsts meži».
Respondentu visbiežāk minētie argumenti bija tādi, ka šiem uzņēmumiem piemīt lojalitāte, kvalitatīvas sadarbības kultūra un ir svarīgs zīmola prestižs. Tāpat aptaujas dalībniekiem ir svarīgs atalgojums un darba vietas stabilitātes sajūta, kā arī viņiem pieejamās sociālās garantijas, kas cilvēkiem rada pārliecību, ka viņu ieguldījums tiek novērtēts.