«Renault ZOE» izstrādes gaitā tika izvirzīts mērķis nekādā veidā neapdraudēt drošību. Mērķis bija šo jauno 100% elektrisko hečbeku padarīt tikpat drošu kā zīmola iekšdedzes dzinēju modeļus. Rezultātā tas ieguva visas :Renault» plašās kompetences un zināšanu priekšrocības pasīvās un aktīvās drošības jomā. Sākot no automašīnas sākotnējā dizaina līdz pat vispusīgās testēšanas posmam, nekas netika atstāts veiksmes ziņā. Papildus «Euro NCAP» prasībām īpaša uzmanība tika pievērsta divām īpašībām, kas raksturīgas elektroauto, proti, to akumulatoram un zemajam trokšņu līmenim darbības laikā.
Ņemot vērā faktu, ka akumulatori ir tikpat jutīgi kā tradicionālā degvielas tvertne, drošības jomas eksperti īpaši koncentrējās uz šīs automašīnas daļas izstrādi. «ZOE» akumulatora korpuss tika padarīts izturīgāks, lai aizsargātu iekšpusē esošos moduļus, tostarp arī vadojums tika izvietots tā, lai novērstu bojājumu risku. Pats akumulators tika pakļauts vispusīgiem testiem, tostarp dedzināšanai, gremdēšanai, oksidēšanai, elektriskajai pārslodzei, īssavienojumam, saspiešanai un nomešanai no paaugstinājuma, kā arī tā saucamajam «caurduršanas testam ar naglu» (elementā tiek iedzīta nagla). Pēc sadursmes testa akumulators netika bojāts, bet sistēmai kā papildu aizsarglīdzeklis tika pievienota automātiskā slēgiekārta.