Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

«Kia Motors» pārdošanas apjoms pasaulē trešajā ceturksnī palielinās par 1,9% (11)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Reuters/Scanpix

Septembrī «Kia» modeļu pārdošanas apjoms pasaulē sasniedzis 2 074 196 vienības, un tā kumulatīvais pieaugums trešajā ceturksnī, salīdzinot ar pagājušo gadu, ir 1,9%. Septembrī pārdošanas apjoms, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, pieaudzis Eiropā, Ķīna un zīmola galvenajos tirgos par attiecīgi 3,7%, 2,5% un 1,3%, portālu «Apollo» informēja Juta Šteinerte, «BPS» PR Projektu vadītāja.

«Kia Motors Corporation» publiskojis pasažieru automašīnu, paaugstinātas pārgājības modeļu un komerctransporta starptautiskos pārdošanas rezultātus par septembri, kad kopumā realizētas 2 074 196 vienības. Rādītāji norāda uz kopējo kumulatīvo pieaugumu par 1.9 % 2013. gada trešajā ceturksnī, salīdzinajumā ar attiecīgo periodu pērn.

Septembrī «Kia» uzrādījis pārdošanas apjoma pieaugumu Eiropā par 3,7% (58 045 pārdoto vienību), Ķīnā, sasniedzot apjoma pieaugumu par 2,5 % (47 838 pārdoto vienību), un zīmola galvenajos tirgos par 1,3% (50 568 pārdoto vienību). Ķīnā un Eiropā arī fiksēts arī lielākais kumulatīvais pieaugums 2013.gadā, uz doto mirkli sastādot pieaugumu attiecīgi par 18,6 % (422 535 pārdotās vienības) un 2,9% (445 916 pārdotās vienības).

Septembrī pārdotākais «Kia» modelis ārzemju tirgos bija B-segmenta modelis «Rio» (Ķīnā pazīstams kā «K2») ar 41 021 realizēto vienību. Otrajā pozīcijā ierindojies «Sportage» (35 096 pārdotās vienības). Labus rezultātus uzrādījuši arī tādi modeļi kā C klases «Cerato» (zināms arī kā «Forte»), D segmenta modelis Optima un A klases modelis «Picanto» ar pārdoto vienību skaitu attiecīgi 30 013, 20 834 un 17 046. 2013.gads ir pirmā reize, kad Kia Picanto modelis iekļuvis pirmo piecu pārdotāko transportlīdzekļu sarakstā.

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu