Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

Jaunais «Opel Insignia» mainījis izskatu un kļuvis vēl ekonomiskāks (17)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Automobilis savu debiju piedzīvoja nesen notikušajā Frankfurtes auto izstādē. Zīmola vadošais modelis tagad piedāvā vēl atraktīvāku interjeru un eksterjeru, paceļot godalgoto filozofiju «skulpturāla māksla tiekas ar vācu precizitāti» jaunā dimensijā.

Jaunie, jaudīgie un īpaši efektīvie tiešās iesmidzināšanas dzinēji kā, piemēram, divas jaunākās paaudzes benzīna «Turbo» vienības un dīzeļdegvielas turbodzinējs ar 99 g/km CO2 emisiju daudzumu, papildina jau tā plašo motoru klāstu. Nelielais emisiju daudzums 2,0 litru dīzeļdegvielas turbodzinējam ļauj ierindoties A+ efektivitātes klasē.

Abi varianti (88 kW/120 ZS un 103 kW/140 ZS) gan četrdurvju, gan piecdurvju variantos ar sešpakāpju manuālo transmisiju un Start/Stop sistēmu kombinētajā ciklā patērē vien 3,7 litrus uz 100 kilometriem. Tādējādi «Opel Insignia» 2,0 CDTI ir visekonomiskākais dīzeļdegvielas automobilis savā klasē. Vienlaikus inženieri ir arī padarījuši jaunā «Insignia» virsbūvi vēl aerodinamiskāku.

Alternatīvs un ļoti ekonomisks dzinēju variants ir 103 kW/140 ZS 1,4 LPG (sašķidrinātā gāze) ar 200 Nm maksimālo griezes momentu. Tas, tāpat kā benzīna versija, atbilst nākotnes Euro 6 emisiju stingrajiem standartiem.

Savukārt daudzie šasijas uzlabojumi nodrošina augstāku komforta līmeni. Tagad modelim ir pieejama jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēma, kas automobilī ļauj integrēt daudz dažādu viedtālruņa funkciju. Vadītājs sistēmu var pārvaldīt četros dažādos veidos - ar skārienjutīgā ekrāna, uz stūres novietoto pogu, balss komandu vai pilnīgi jaunās skārienjutīgās virsmas palīdzību.

«Kopš tā debijas tirgū, saražoti jau vairāk nekā 600 000 pirmās paaudzes modeļi. Mūsu flagmanis tagad ir vēl izsmalcinātāks un uzmanību piesaistošāks, taču, pa vidu visai šai elegancei, netiek aizmirsta tā galvenā loma - par pievilcīgu cenu vadītājiem un pasažieriem nodrošināt komforta pilnu un drošu braukšanas baudījumu apvienojumā ar modernākajām tehnoloģijām ,» Opel izpilddirektors Karls-Tomass Noimans (Karl-Thomas Neumann) apraksta vidējā izmēra modeļa revolūciju.

Vadošo modeli Baltijā iespējams pasūtīt četrdurvju, piecdurvju, Sports Tourer, OPC un Country Tourer variantos. Cena ir sākot no 20 802 eiro.

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu