Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

«Opel» ir sagatavojis jaudīgu pārsteigumu (7)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: © GM Company

Vācijas autobūves uzņēmuma populārais ģimenes automobilis «Insignia» ir pieejams jaunā un sportiskā veidolā «Insignia OPC», kurai ir pieejams 325 zirgspēku dzinējs ar 435 ņūtonmetru lielu griezes momentu. Pilnpiedziņas automašīna ar jaunu, uzlabotu izskatu un modificētu šasiju piedzīvos savu pirmizrādi starptautiskajā auto izstādē Frankfurtē no 12.septembra līdz 22.septembrim.

Pārveidotā virsbūve ar OPC raksturīgiem dizaina elementiem - kā izteiksmīgām detaļām priekšpusē un integrēto izpūtēja cauruli aizmugurē - ļauj nojaust šī modeļa spēku un rosina iztēloties traukšanos ar to lielā ātrumā pa Nirburgringas apļiem.

OPC šasija ir pacelta, un līdzīgi kā citiem jaunās «Insignia» saimes locekļiem, īpaša uzmanība pievērsta pārveidotajai aizmugurējai asij, inženieriem nomainot aptuveni 60% komponentu. Samazinājies ir arī trokšņu un vibrāciju līmenis. Jaunā ESP programmatūra ir panākusi vēl precīzāku dinamiku, jo īpaši runājot par stūres reakciju un pagriezienu kontroli. Modificētā «FlexRide» šasijas piekares programmatūra ar regulējamiem amortizatoriem nodrošina optimālu noturību uz ceļa. Šī specifiskā programmatūra OPC modeļiem uzlabo braukšanas dinamiku, pieļaujot ātrāku un precīzāku reakciju uz dažādiem manevriem un ceļa stāvokli.

Ar sešpakāpju manuālo transmisiju un pilnpiedziņu no 0 līdz 100 km/h «Insignia» OPC paātrinās sešās sekundēs un ir elektroniski ierobežots nepārsniegt 250 km/h maksimālo ātrumu. Apstākļos bez ierobežojumiem OPC ar manuālo pārnesumkārbu spēj sasniegt pat 270 km/h maksimālo ātrumu.

«Insignia OPC» ir aprīkota arī ar elektroniski vadāmo 4x4 sistēmu. Visu riteņu piedziņas sistēmā ietilpst augstas kvalitātes sajūgs, kas darbojas pēc «Haldex» principa, un elektronisks diferenciāla bloķētājs, lai nodrošinātu īpaši labu saķeri ar ceļu. Tas nepārtraukti piemērojas ceļa apstākļiem un nemanāmi maina griezes momenta sadalījumu no 0 līdz 100 % starp priekšējo un aizmugurējo tiltu, kā arī starp aizmugurējiem riteņiem. Kombinācijā ar elektronisko «FlexRide» šasiju, pilnpiedziņas sistēma uzstāda augstākus standartus reakcijas laika un automobiļa kontroles jomā.

Automašīnas salonā ir jūtamas motosporta vēsmas. «Recaro» sēdekļi, kas par papildu samaksu pieejami ar ādas apdari un atmiņas funkciju, OPC transmisijas svira, pilnīgi jauns instrumentu panelis un centrālā konsole rada patiesi augsta līmeņa atmosfēru. Astoņu collu jaunā dizaina instrumentu panelī vadītājs varēs pārskatīt ne tikai pamatinformāciju, bet arī tādas specifiskas detaļas kā eļļas spiedienu un temperatūru, akumulatora voltāžu, droseles pozīciju, bremžu jaudu un gravitācijas spēku, kas izriet no laterālā paātrinājuma.

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu