Šodienas redaktors:
Kārlis Melngalvis

Viktorija Bekhema vēlas izveidot modes «impēriju» (7)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Reuters/Scanpix

Viktorija Bekhema, kura no popzvaigznes kļuvusi par atpazīstamu dizaineri, vēlas savu zīmolu padarīt par modes «impēriju».

«Es gribu kļūt vēl un vēl slavenāka,» viņa teica laikrakstam «The New York Times» neilgi pirms 2014.gada pavasara un vasaras skates Ņujorkas modes nedēļā, kas sāksies 5.septembrī. «Es noteikti gribu izveidot impēriju.»

Bekhema agrāk bija pazīstama kā meiteņu grupas «Spice Girls» dalībniece un futbolista Deivida Bekhema sieva. Taču ar savā vārdā nosauktā zīmola pirmo skati 2008.gadā viņa pārsteidza modes industriju.

39 gadus vecā dizainere sacīja, ka radot tādus apģērbus, kādus pati gribētu valkāt. Viņa ielauzusies arī saulesbriļļu, rokassomiņu un džinsu tirgū, turklāt zīmols «Victoria Beckham» strauji gūst popularitāti Āzijā.

Bekhema arī izveidojusi jaunu apģērbu līniju «Victoria», kas piedāvā brīvākus un lētākus modeļus, kas paredzēti jauniešiem.

«Es gribu sasniegt tik daudz pasaules sieviešu, cik vien varu. Ir vēl vairākas kategorijas, kurās vēlos ieiet. Patlaban darbojos piecos dažādos virzienos, taču kādreiz gribētu ražot arī apavus, smaržas, kosmētiku un apakšveļu.»

Četru bērnu māmiņa, kura nesen no Losandželosas pārvācās atpakaļ uz Londonu, norādīja, ka viņai pietrūkšot ASV pilsētas klimata, atvērtības un darba ētikas. «Esmu karjeras sieviete, un mana personība ir atbilstošāka Amerikai,» viņa uzsvēra. «Es esmu strādājoša mamma.»

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu