Jaunā SIDI Turbo pamatā ir jauns motora bloks, kas spēj izturēt līdz pat 130 bāru uz cilindru maksimālo spiedienu. Bloks ir veidots no pelēkā čuguna lējuma un alumīnija plātnes. Salīdzinājumā ar 170 ZS versiju, 200 ZS modelim tika radīti cita tipa virzuļi, bet kompresijas koeficients no 10,5 tika samazināts līdz 9,5:1.
Tāpat arī «Opel» inženieri vēlējās lielo jaudu apvienot ar patīkami vienmērīgu gaitu, tādējādi nodrošinot maksimālu komfortu. Šī iemesla dēļ viņi veica vairākus ieplūdes un izplūdes sistēmu uzlabojumus. To rezultātā vadītājs un pasažieri varēs izbaudīt klusu un vienmērīgu tukšgaitu, bet trokšņu līmenis būs patīkami zems arī liela ātruma, augstu motora apgriezienu un smagas bagāžas gadījumā. Šīs braukšanas īpašības vēl vairāk uzlabo ekskluzīvā priekšējā paaugstinātās izturības piekare «HiPerStruts» (High Performance Struts - augstas izturības atsperojums).
Jaudīgais 1,6 SIDI Turbo atrodas «Cascada» modeļa dzinēju priekšgalā, tādējādi benzīna motoru klāstu papildinot līdz četrām vienībām. Papildus tam, pieejami ir arī 1,4 Turbo ar 120 ZS un 140 ZS, kā arī 170 ZS 1,6 litru tiešās iesmidzināšanas benzīna vienība. Dīzeļdegvielas dzinēju piedāvājums ietver 2,0 litru Turbo ar 165 ZS un 2,0 BiTurbo CDTI ar 195 ZS. Abi patērē vien 5,2 l/100 km un CO2 emisiju daudzums ir 138 g/km, tādējādi izpelnoties A novērtējuma Eiropas Savienības enerģijas etiķeti.