Grjazins jaunākais sacīkstēs centīsies uzkrāt maksimālu pieredzi, jo viņš ar diviem dažādiem auto brauks trīs dažādās ieskaitēs - Baltijas «Kumho Challenge» viņš startēs ar jaunākās paaudzes «Ford Fiesta» automobili, savukārt «Baltic Open» un Lietuvas «A2000+» klasēs jaunais krievu braucējs stūrēs BMW 130 spēkratu. Būs interesanti vērot, kā 15 gadus jaunajam pilotam veiksies cīņās ar ievērojami vairāk pieredzējušiem sāncenšiem.
Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un Baltijas čempionātu ieskaitēs uz starta stāsies vairāk nekā 80 braucēji, viņu automobiļiem kopā veidojot ievērojami zirgspēku pūli. Lietuvas «A2000» klasē ar kaimiņiem par pirmajām vietām solās cīnīties pat trīs latviešu piloti – Uldis Timaks, Atis Veismanis un Rolands Dūda. Seši latvieši cīnīsies arī «Kumho Challenge», kur gan favorītu lomā šīs sezonas līderis, krievs Nikolajs Žuravļovs. Lielākais braucēju skaits gan vēsturisko Volgu ieskaitē, kur dalībnieku daudzums solās pārsniegt 20 pilotu atzīmi.
Kā ierasts, spraigākās un kontaktiem bagātākās cīņas norisināsies mūsu pašu Nacionālajā klasē, kur, tuvojoties sezonas beigām, saspringst cīņas par kopvērtējuma pozīcijām. Uz čempiona titulu acis met gan esošais līderis Lauris Vīgants, gan arī viņa tuvākais sekotājs Jānis Vanks. Šajā divcīņā gan, iespējams, varētu iesaistīties arī pagājušā gada čempions Igors Zubkovs, kurš speciāli uz «Riga Summer Race 2013» ielidos no Krievijas. Vērts uzmest aci arī Baltijas moto čempionam Garijam Rožkalnam, kurš nesen aizvadītajās sacensībās debitēja ar skaļu blīkšķi un bezkompromisa cīņām.