Savukārt Zelma, kas arī mācās Siguldas pilsētas vidusskolas 7.klasē, kā lielāko ieguvumu no Iespējamās misijas Vasaras skolas min iespēju atkārtot jau piemirsto un iemācīties to, kas mācību gada laikā paslīdējis garām neizprasts. Tagad viņa ir daudz pārliecinātāka par savām zināšanām. Zelmai patīk, ka skolotāji ir atvērti un mūsdienīgi, mācību stundās jēgpilni izmanto tehnoloģijas, bet tajā pašā laikā ir zinoši un prasīgi.
Katru dienu no 9 līdz 14 Cēsu 2.pamatskolā skolēniem notika mācību stundas, kurās skolotāji centās atrast interesantus veidus, kā izskaidrot reizēm ne tik vienkāršu mācību vielu. Piemēram, bērni devās dabā un ar binokļiem vēroja putnus, mācījās par augu fotosintēzi, veicot eksperimentu ar tuvējā dīķi iegūtajām ūdenszālēm, ar krītu risināja matemātikas uzdevumus uz skolas pagalma flīzēm, apguva vēstules rakstīšanas prasmes angļu valodā, sūtot e-pasta vēstuli skolotājai ar planšetdatora palīdzību. Iespējamās misijas Vasaras skolas mērķis ir ne tikai sniegt zināšanas, bet parādīt arī to praktisko pielietojumu dzīvē.
Pēcpusdienas nodarbībās bērni iesaistītājs dažādās komandu spēlēs vai iepazina jaunas brīvā laika pavadīšanas iespējas, kas ļāva izjust komandas garu, mācīties uzklausīt dažādus viedokļus, sadarboties un kopīgi priecāties.
Vasaras skolas gaitā tās vadītāji sazinājušies arī ar dalībnieku vecākiem, lai pastāstītu, kā viņu bērniem veicas mācību nodarbībās. Daudzi vecāki atdzīst, ka ir pamanījuši pozitīvas pārmaiņas – bērni min, ka tagad labāk izprot sarežģītas tēmas eksaktajos mācību priekšmetos, kas sagādājušu grūtības iepriekš, ka ir iespēja izteikt savu viedokli un darboties komandā. Vecāki ļoti novērtēja atgriezenisko saiti no Vasaras skolas organizatoriem un iespēju dzirdēt par savu bērnu sasniegumiem un stiprajām pusēm, par kurām paši ne vienmēr zinājuši.