Peļņas kāpums galvenokārt tiek skaidrots ar tirgus daļas pieaugumu Japānā un Ziemeļamerikā.
Taču «Nissan» automašīnu pārdošanas apjoms pasaulē iepriekšējā ceturksnī sarucis par 3,3% - līdz 1,17 miljoniem vienību.
Uzņēmums arī norādīja, ka joprojām nav pilnībā atguvies no negatīvās ietekmes, ko radīja Ķīnas patērētāju īstenotais Japānā ražoto preču boikots, kas radās saistībā ar ilgstošām teritoriālajām nesaskaņām abu valstu starpā.
Tāpat kompānija pavēstīja, ka pieprasījums recesijas skartajā Eiropā joprojām saglabājas vājš.
Tomēr «Nissan» ceturtdien peļņas prognozi šim biznesa gadam kopumā saglabāja nemainīgu 420 miljardu jenu (2,24 miljardu latu) apmērā.