Pēdējos četros šīs sezonas pasaules čempionāta posmos «Ferrari» atrodas bedrē un trīs atlikušie posmi Eiropā – Ungārijā, Beļģijā un Itālijā - sniegs atbildi uz jautājumu, cik lielā bedrē ir slavenā F1 komanda.
«Ferrari» bedrē (11)
Pirmajos piecos posmos tieši «Ferrari» bija visātrākā formula. Austrālijā Fernando Alonso pārspēja tikai Kimi Raikonens ar teju nedilstošām riepām, Malaizijā pat ar aizlauztu antispārnu spāņu pilots pirmajā aplī cīnījās ar Sebastjanu Fetelu par pirmo vietu, sekoja uzvara Ķīnā, tad astotā vieta bez DRS sistēmas Bahreinā un triumfs Spānijā.
Izstāšanās Malaizijā un tikai četri punkti Bahreinā, iespējams, liedza Alonso izvirzīties kopvērtējuma līderpozīcijā, tomēr bija pamats uzskatīt, ka tieši «Ferrari» formula ir pati ātrākā. Pēc uzvaras Barselonā, šķita, ka maisam gals būs vaļā, taču par šausmām Alonso un «Ferrari» faniem notika pilnīgi pretējais.
Jau kopš Austrālijas «Ferrari» prezidents Luka di Montedzemolo un komandas boss Stefano Domenikalli ir runājuši par snieguma uzlabošanu kvalifikācijā, tomēr pirmajos piecos posmos Alonso ne reizi sacīkstes nesāka zemāk par piekto vietu. Pēdējos četros posmos «Ferrari» piloti kvalifikācijas sacensībās nav tikuši augstāk par sesto vietu, bet Silverstonā un Nirnburgringā Alonso kvalifikācijā bija tikai desmitais (Pols di Resta no kvalifikācijas tika diskvalificēts un Alonso startēja devītais) un astotais.
Protams, fenomenālā prasme katrās sacīkstēs sasniegt maksimumu, ļāva Alonso kāpt uz goda pjedestāla gan Kanādā, gan Lielbritānijā, un Vācijā līdz tam pietrūka tikai nedaudz, taču ir skaidrs - ja ne Fetela salūzusī ātrumkārba un Lūisa Hemiltona pārsprāgusī riepa Silverstonā, tad Alonso nebūtu ticis labāko trijniekā un Fetela pārsvars kopvērtējumā pārsniegtu 60 punktus.
Šobrīd «Ferrari» var rast mierinājumu pagājušās sezonas notikumos – pēc Ungārijas Lielās balvas Alonso bija 40 punktu pārsvars pār tuvāko sekotāju Marku Vēberu un par 42 punktiem vairāk nekā Fetelam, bet pēc pieciem posmiem un trim uzvarām čempionāta vadībā jau bija Fetels. Iespējams, ka šogad Alonso uzvarēs četros Āzijas posmos pēc kārtas, tomēr būtu labi, ja pēc trim atlikušajiem Eiropas posmiem Ungārijā, Beļģijā un Itālijā Fetela pārsvars nebūtu ne 80, un pat ne 60 punkti (2011. gadā vācietis no Eiropas prom devās ar 112 punktu handikapu un jau Japānā kļuva par divkārtējo čempionu). Būtu labi «Ferrari» un labi arī mums, visiem F1 skatītājiem.