Daudzpusīgais modelis ar augsto klīrensu nodrošina brīvības sajūtu ārpus pilsētas ierobežojumiem un asfaltētiem ceļiem. Tā raksturīgākās iezīmes ietver automobiļa apakšas aizsargpaneļus priekšā un aizmugurē, ievērojamus riteņu arku un apakšējās virsbūves daļas apšuvumus un dubultās izplūdes caurules. Savukārt modernā pilnpiedziņa nodrošina saķeri un drošu vadāmību jebkādos apstākļos. Tas viss apvienots ar jaudīgu turbodzinēju - 250 zirgspēku 2,0 litru SIDI tiešās iesmidzināšanas benzīna vienību vai augstas veiktspējas 2,0 BiTurbo CDTI, kuri abi nodrošina iespaidīgu 400 ņūtonmetru maksimālo griezes momentu.
Gan 2,0 SIDI Turbo, gan 2,0 CDTI ir pieejami kopā ar sešpakāpju manuālo vai automātisko transmisiju, bet 2,0 BiTurbo CDTI - tikai ar pēdējo.
«Ar jauno «Insignia Country Tourer» mēs vēlamies aizpildīt brīvo sportisko nišu vidējā izmēra klasē. Šis modelis mums ļauj klientiem piedāvāt alternatīvu, kāda vēl nav bijusi «Opel» klāstā. Tagad viņi mūsu vadošā modeļa kvalitāti var baudīt ar krietnu devu piedzīvojumu garšas,» norāda «Opel» Pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas daļas viceprezidenta vietas izpildītājs Dankans Aldreds (Duncan Aldred).
Elektroniski kontrolētā 4x4 riteņu piedziņa ietver īpaši kvalitatīvu sajūgu, kas darbojas pēc «Haldex» principiem, un elektronisko bloķējošo diferenciāli, tādējādi nodrošinot izcilu vilkmi uz dažādu veidu ceļa virsmām. Tā nepārtraukti pielāgojas ceļa apstākļiem un nemanāmi no 0 līdz 100 % diapazonam sadala jaudu starp priekšējo un aizmugurējo asi, kā arī aizmugurējiem riteņiem. Piedziņas lielākais trumpis ir tas, ka tā šo jaudas sadali veic vēl pirms riteņa izslīdēšanas vilkmes trūkuma dēļ, kas raksturīgi, piemēram, pārvietojoties pa slapjiem vai ar sniegu klātiem ceļiem. Pilnpiedziņas sistēma kombinācijā ar augstākā līmeņa elektronisko «FlexRide» šasiju nosaka standartus reaģēšanas laikam un automobiļa kontrolei.