«Mēs zinājām, ka šogad mums būs ļoti grūti ne tikai noteikumu prasību dēļ,» komentēja Dr. Volfgangs Ulrihs (Dr. Wolfgang Ullrich), «Audi Motorsport» vadītājs. «Kā jau gaidījām, «Toyota» bija ļoti spēcīgs konkurents, bet mūsu sacīkšu automobiļi bija izcili.»
«Audi» divpadsmito uzvaru Lemānas sacīkstēs guva ar automobili «Audi R18 e-tron quattro» Nr. 2, ko vadīja Loiks Duvāls (Francija), Toms Kristensens (Dānija) un Alans Maknišs (Skotija) - viņi sāka sacīkstes no pirmajām starta pozīcijām. Duvālam, kurš trešdien izcīnīja tiesības sākt sacīkstes no pirmajām starta pozīcijām, šī bija pirmā uzvara klasiskajā Francijas izturības braucienā, bet Alanam Maknišam - trešā. Toms Kristensens, kurš ir rekordists kopš 2005. gada, triumfēja devīto reizi.
Uzvaru guvušais «Audi R18 e-tron quattro» automobilis visas sacīkstes nobrauca bez tehniskām problēmām. Duvāls/Kristensens/Maknišs izvirzījās vadībā sestdienas vakarā plkst. 21:43 un nepazaudēja šo pozīciju līdz pat finiša līnijas šķērsošanai svētdien plkst. 15:00. Trīs «Audi» braucēji agrā sacīkšu stadijā apsteidza otrās vietas ieguvējus «Toyota» par izšķirošu vienu apli un saglabāja šo pārsvaru līdz pat beigām - pat daļēji haotiskajos lietainajos laika apstākļos.
Abas pārējās «Audi» komandas piemeklēja neveiksmes, tām abām gandrīz vienlaicīgi īsi pirms sacīkšu septītās stundas beigām bija neplānoti jāapmeklē pitstopi. Līdz tam tās bija izvirzījušās vadībā kopā ar trešo «Audi» automobili. Olivera Jarvi (Oliver Jarvis) vadītajam automobilim pieskārās lēnāk braucošs auto, rezultātā viņa automobilim tika pārdurta riepa, ar kuru viņam nācās nobraukt vēl gandrīz veselu apli, tādēļ viņš atpalika par diviem apļiem. Aizraujošajā finiša stadijā Lemānas jaunpienācēji Lukass di Grassi (Lucas di Grassi) (Brazīlija), Marks Genē (Marc Gené) (Spānija) un Olivers Jarvi (Oliver Jarvis) (Lielbritānija) spēja apsteigt Toyota braucējus, kas līdz tam bija atradušies trešajā pozīcijā, nodrošinot sev uz pjedestāla trešo vietu.