Taču neviena no trim «Audi» komandām trešdien nekoncentrējās tikai uz ātrākā laika sasniegšanu. Pēc pārsvarā lietainajā svētdienā veiktajiem testa braucieniem komanda «Audi Sport Team Joest» turpināja iesākto testēšanu, lielāko uzmanību pievēršot visu triju «e-tron quattro» automobiļu riepām un labākajam sacīkšu regulējumam. Turklāt visi braucēji centās nobraukt obligātos nakts apļus. To paveica visi, izņemot Marselu Fazleru, kurš divreiz tika apturēts ar sarkanajiem karodziņiem.
Gan brīvie treniņi, gan pirmais kvalifikācijas brauciens tika apturēti priekšlaicīgi pēc negadījumiem, kuros tika sabojātas trases aizsargbarjeras, kvalifikācijas brauciens beidzās pēc vien 65 minūtēm plānoto divu stundu vietā.
«Neskatoties uz to, mēs šodien savu darbu pamatā esam paveikuši,» teica Loiks Duvāls, kurš pagājušajā nedēļā nosvinēja 31. dzimšanas dienu. «Mūsu plāns bija pa sausu trasi nobraukt arī īstu kvalifikācijas apli - nekad nevar zināt, kādi laika apstākļi būs rīt. Man to izdevās izdarīt bez satiksmes apkārt. Tomēr mūsu automobilis vēl nav ideāls, jo trases apstākļi vēl nav skaidri zināmi. Šobrīd rezultāti pēc ceturtdienas galējā kvalifikācijas brauciena vēl nav prognozējami.»
«Labi, ka sacīkšu nedēļa beidzot ir sākusies,» teica Dr. Volfgangs Ulrihs (Dr. Wolfgang Ullrich), «Audi Motorsport» vadītājs. «Šodien laika apstākļi bija labāki kā gaidīts, tādēļ mēs varējām kārtīgi pastrādāt. Diemžēl bija divi garāki pārtraukumi, jo trasi vajadzēja salabot pēc negadījumiem. Tādēļ mēs ceram, ka varēsim optimāli izmantot rītdienu, lai pārbaudītu pēdējās lietas, kas ir mūsu uzdevumu sarakstā.»
No plkst. 19:00 līdz 21:00 un no plkst. 22:00 līdz 24:00 paredzēti vēl divi kvalifikācijas braucieni, kuros tiks noteiktas galējās starta pozīcijas. Līdz šim «Audi» Lemānas 24 stundu sacensības, kam šogad aprit 90 gadi, septiņas reizes ir sācis no pirmajām starta pozīcijām un ir guvis uzvaru šajā pasaulē svarīgākajā izturības braucienā vienpadsmit reizēs no četrpadsmit.