Kvalifikācijā labākos rezultātus uzrādīja Elksnis, Ivo Cīrulis un Turks, bet pie ātrākā iemetiena titula tika Elvijs Ķezis, kurš sānslīdi braucienā, kurā avarēja, uzsāka pie 162 kilometriem stundā. Tandēmu cīņas sākās ar 1/16 fināliem jeb TOP 32, līdz ar to skatītājiem kopskaitā bija iespējams noraudzīties 32 tandēmu cīņās. Labāko četriniekā sīvās cīņās iekļuva Elksnis, Cīrulis, Turks un Ēriks Ulass.
Pusfinālā savā starpā cīņas aizvadīja Elksnis un Ulass, no kuriem pārliecinoši finālā iekļuva Gvido, savukārt otrajā pusfinālā starp Cīruli un Turku par mata tiesu pārāks izrādījās Formula D zvaigzne Turks. Cīņa par trešo vietu izpalika, jo Ulasa automobilim pārkarsa dzinējs, līdz ar to bronzas pjedestālu EEDC 3. Posmā izcīnīja Ivo Cīrulis.
Pirms fināla starp Elksni un Turku norisinājās trillera cienīgi notikumi, jo Elkšņa auto, braucot uz startu, salūza aizmugurējais reduktors. Uz «ātru roku» tika sarunāts aizņemties auto no Jāņa Eglītes, lai Gvido būtu iespēja aizvadīt cīņu par pirmo vietu. Kā par brīnumu, Elksnis ātri adaptējās pie svešā automobiļa un izcīnīja grandiozu uzvaru pret Turku.
Nākamais, ceturtais Austrumeiropas drifta čempionāta (EEDC) posms 28. un 29. jūnijā norisināsies Lietuvā, ātrajā un bīstamajā Kačerginas trasē.
1. Gvido Elksnis, BMW 328T/BMW 344K
2. Raiens Turks, HGK Kit Car (BMW)
3. Ivo Cīrulis, BMW 3. sērija (E30)
4. Ēriks Ulass, BMW 340 (E30)