-Vai Ceļu policija bieži soda riteņbraucējus?
-Tas ir atkarīgs no policistu plāna. Var gadīties, ka neko nesaka, bet ir reizes, kad ņem ciet visus pēc kārtas. Visbiežāk soda par «sarkano», taču, ja sanāk braukt pa pretējo joslu vai izdarīt citus pārkāpumus, tad parasti mutiski pabrīdina pa ruporu un viss.
-Ko Jūs ieteiktu darīt veloinfrastruktūras labā?
-Vajadzētu sākt ar tiem pašiem ceļiem, kuri ir diezgan bēdīgā stāvoklī. Ceļa nomales parasti ir vissliktākajā stāvoklī un pilnas ar dažādām drazām. Tāpēc bieži vien nākas braukt starp joslām, jo tā pat ir drošāk. Vistrakāk ir pēc ziemas, kad sniegs nokūst. Tad ceļa nomales ir pilnas ar stikliem, atlūzušiem bamperiem un citiem atkritumiem.
-Uz vienvirziena ielām varētu ierīkot velojoslu, uz kurām riteņbraucējiem būtu priekšroka attiecībā pret automašīnu vadītājiem.
-Kādām būtu jābūt prioritātēm attiecība uz veloinfrastruktūras izveidošanu valstī?
-Ir jāatjauno veloceliņu krāsojums un jātaisa vairāk veloceliņu. Tāpat vajadzētu izglītot sabiedrību, lai saprot, ka veloceliņš ir domāts nevis gājējiem, bet gan riteņbraucējiem. Savādāk viens otram traucē un rodas nesaskaņas.
-Kuri ceļu posmi Rīgā ir visbīstamākie priekš velobraucējiem?
-Salu tilts un gājēju celiņš zem tā. Satiksme ir ļoti intensīva un visi «lido» ļoti lielā ātrumā. Savukārt pa gājēju celiņš zem tilta bieži var sastapt nedraudzīgas kompānijas. Ir arī nācies piedzīvot gadījumus, ka pa turieni kāds brauc ar automašīnu.