/nginx/o/2018/07/20/10952838t1h2f16.jpg)
Šī gada 7. un 8.jūnijā norisinājās gadskārtējā «Opel» 24 stundu pārdošanas kampaņa, kuras laikā visas «Opel» automašīnas varēja iegādāties par rūpnīcas cenām, kā arī iegūt īpašus piedāvājumus servisa pakalpojumiem.
Šī gada 7. un 8.jūnijā norisinājās gadskārtējā «Opel» 24 stundu pārdošanas kampaņa, kuras laikā visas «Opel» automašīnas varēja iegādāties par rūpnīcas cenām, kā arī iegūt īpašus piedāvājumus servisa pakalpojumiem.
Akcijas laikā «Opel» dīleri «Amserv» un «Auto Blitz» savos salonos pārdeva 46 jaunas «Opel» automašīnas.
Lielu apmeklētāju interesi izraisīja jaunākie autoražotāja modeļi - kompaktais apvidus auto «Opel Mokka» un elegantais pilsētas mazauto «Opel Adam». Kopumā pieprasītākie izrādījās visiem labi zināmā «Opel Astra» un «Opel Insignia». Intereses netrūka arī par komercauto «Opel Vivaro».
Opel 24 stundu pārdošanas kampaņa Latvijā jau norisinās 9 gadus un ir kļuvusi par labu un iecienītu tradīciju.