Vislielākais riteņbraucēju skaita pieaugums šogad konstatēts uz Deglava tilta. Pērn to darbadienas rītā stundas laikā šķērsoja 90, bet šogad jau 154 riteņbraucēji.
Neskatoties uz sliktajām nobrauktuvēm, viens no riteņbraucēju iecienītākajiem ir arī Akmens tilts. Šogad stundas laikā to šķērsoja 236 riteņbraucēji.
Vidēji 4,15 riteņbraucēji minūtē rīta stundā manāmi uz Skolas ielas veloceliņa. Šogad stundas laikā fiksēti 249, pirms gada - 202 braucēji. Katrs desmitais pa to braucošais lieto veloķiveri (citur - daudz retāk).
Velobraucēju skaits pamazām palielinās arī uz Dienvidu tilta. Pirms gada uz tā tika saskaitīti 42, bet šogad pusotru reizi vairāk - 66 riteņbraucēji. Salu tiltu darbadienas rītā šogad šķērso 108 riteņbraucēji (pirms gada - 96).
Tāpat kā pagājušajā gadā, arī šogad konstatēts, ka velosipēdu kā transporta līdzekli ceļā uz darbu pamatā izvēlas vīrieši. No visiem konkrētajā stundā saskaitītajiem riteņbraucējiem to bijis gandrīz divreiz vairāk kā sieviešu - attiecīgi 1056 un 582. Sievietes arī daudz retāk manītas braucam pa ielas braucamo daļu.
Gandrīz katrā no skaitīšanas vietām manīti riteņbraucēji, pārsvarā - vīrieši, kas pārvadā bērnus (iespējams, uz bērnudārzu), izmantojot divritenim piestiprinātu velosēdeklīti.
No rīta uz centru brauc divreiz vairāk riteņbraucēju nekā prom no tā. Attiecīgi - 1097 un 541 riteņbraucējs. Un tas ir tikai laikā no 8 līdz 9, bet brauc taču uz darbu arī agrāk un vēlāk. Centrā sabraukušajiem nākas pārvietoties vai nu pa gājēju pilnajām ietvēm, vai nemarķētām (zilās «rekomendējošās joslas» neviens nopietni neņem vērā) ielu malām. Šie dati uzskatāmi parāda, ka īpaši aktuāli būtu pilsētas centra ielās izveidot labi pamanāmas velojoslas.