Jaunākās paaudzes 1,6 litru dzirksteļaizdedzes tiešās iesmidzināšanas SIDI («Spark Ignition Direct Injection») Turbo agregāts tagad piedzīvo debiju populārākajā no «Opel» modeļiem.
«Opel Astra» tiek pie jauna un efektīva dzinēja (9)
170 zirgspēku tiešās iesmidzināšanas motors aizsāk «Opel» jaunā motoru klāsta ofensīvu un ar savu augsto griezes momentu pie zemiem apgriezieniem un kluso gaitu paceļ «Astra» modeļus jaunā līmenī.
Jaunās paaudzes motors stājas «Astra» saimes benzīna agregātu piedāvājuma priekšgalā un aizstāj līdzšinējo 1,6 litru Turbo dzinēju. Jaunais motors izstrādā īpaši augstu maksimālo griezes momentu līdz pat 280 ņūtonmetriem (par 50 Nm vairāk nekā priekštecim), kas pieejami jau no 1 650 apgriezieniem minūtē (iepriekšējai paaudzei: 2 200 apgr./min).
Tajā pat laikā ar jaunā Eiropas braukšanas cikla NEDC («New European Driving Cycle») mērījumiem ir noteikts, ka degvielas patēriņš ar šo dzinēju ir 5,9 litri uz 100 kilometriem (l/100km), no kā savukārt izriet, ka jaunie «Astra» modeļi ar jauno dzinēju patērē par 14 procentiem mazāk degvielas nekā to priekšteči.
Degvielas ekonomija, kā arī komforts un lielāka jauda tiek nodrošināti arī pateicoties uzlabotajām pārnesumkārbām. Piecdurvju «Astra», sedans un «Sports Tourer» 1,6 litru SIDI Turbo būs pieejami ar nākamās paaudzes sešpakāpju manuālo transmisiju, kam raksturīgs īpaši augsts slēgšanās komforta līmenis un ievērojami samazināta berze. Pieejama, protams, arī ar samazinātas berzes automātiskā pārnesumkārbu. Tai piemīt arī «Active Select» funkcija, kas ļauj izmantot manuālās ātrumu pārslēgšanas iespēju sportiskākai braukšanai.
«Astra» piecdurvju hečbeka un sedana modeļiem ar «Start/Stop» tehnoloģiju un sešpakāpju manuālo transmisiju NEDC kombinētajā ciklā ir 5,9 l/100 km degvielas patēriņš un tikai 139 g/km CO2 emisijas. Piecdurvju «Astra» 1,6 SIDI Turbo no nulles līdz 100 km/h sasniedz tikai 8.7 sekundēs un maksimālais ātrums 220 km/h, kamēr sedana ātruma rezultāts ir pat par diviem kilometriem lielāks.
Arī «Astra Sports Tourer» pavisam viegli iekļaujas īpaši jaudīgo auto rindās: no 80 līdz 120 km/h (ar piekto pārnesumu) paātrinās deviņās sekundēs - par 1,5 sekundēm ātrāk nekā iepriekšējais 1,6 Turbo modelis - un no nulles līdz 100 km/h 8,8 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 220 km/h. Daudzpusīgais Opel universāls patērē 6,1 l degvielas uz 100km (NEDC kombinētajā ciklā), tā CO2 emisijas ir 144 g/km.
«Pēc jaunā dzinēja ieviešanas «Cascada» un «Zafira Tourer» modeļos, mēs tagad priecājamies, ka šis modernais agregāts nu būs pieejams mūsu pircējiem arī ar vispopulārāko «Opel» modeli «Astra» trīs iecienītākajās tā virsbūves versijās,» stāsta «Opel» valdes loceklis un inženierijas nodaļas vadītājs Maiks Eiblsons.
Jaunais 1,6 SIDI Turbo benzīna motors aizsāk «Opel» motoru apjomīgu ofensīvu. Līdz 2016. gada beigām autoražotājs plāno ieviest trīs pilnīgi jaunas motoru saimes un 13 jaunus motorus. Tāpat šajā laikā tiks ieviestas arī vairākas jaunas pārnesumkārbas. Autoražotājs tuvāko četru gadu laikā atjaunos 80 procentus savu motoru klāsta.