Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

«Opel» atgriežas «Zaļajā ellē» (1)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: © GM Company

«Opel ir atgriezies» - tā vēsta 41. Nirburgringas 24 stundu sacīkšu moto. Šis ir pirmais gads, kad «Opel» oficiāli atgriežas rallijā un sacīkšu trasēs, turklāt zīmola karogs plīvos arī iepriekšminētajā autosporta festivālā. Plānots, ka uz pasākumu ieradīsies aptuveni 200 000 apmeklētāju, kuriem klātienē būs iespēja aplūkot 12 privātpersonu īpašumā esošos «Opel» automobiļus, to skaitā arī pavisam jauno «Astra OPC Cup» sacīkšu auto un, kulta statusu ieguvušo, ar lapsas asti rotāto «Manta».

Viens no zīmola partnera «Kissling Motorsport Astra OPC» automobiļiem sacīkstēs piedalīsies tērpts «Opel» sacīkšu krāsās - baltā un dzeltenā. Pateicoties iekšpusē ievietotai videokamerai, televīzijas skatītājiem būs iespēja redzēt salonā notiekošo. «Astra OPC» pilots Alekss Hofmans (Alex Hofmann) tiešajā ēterā sniegs komentārus un ekskluzīvu informāciju par sacīkstēm. Bijušajam «MotoGP» pilotam jau ir pieredze šāda tiešā ētera reportāžas sniegšanā: «Nevaru vien sagaidīt, kad ar «Astra OPC» varēšu piedalīties Nirburgringas 24 stundu sacīkstēs. Mašīna ir lieliski vadāma un ir patiesi ātra. Darīšu visu, kas manos spēkos, lai ar skatītājiem dalītos svaigos iespaidos par sacīkšu atmosfēru salonā.»

Arī divstāvīgajā VIP centrā, no kura lieliski pārskatāms dažādām sacīkstēm pielāgojamais NGK līkums, «Opel» dīleru, partneru, darbinieku un viesu galvenā sarunu tēma būs Hofmans un viņa sacīšu automobilis - «Astra» ar 110. starta numuru. Papildus visu diennakti ilgstošajai izklaides programmai un nepārtrauktajai informācijai par sacīkstēm, uz interviju un autogrāfu sniegšanu ieradīsies arī bijušais DTM pilots un Lemānas 24 stundu sacīkšu uzvarētājs Joahims Vinkelhoks (Joachim Winkelhock).

«Tādām aktivitātēm kā iesaistīšanās 24 stundu sacīkstēs ir ļoti svarīga loma mūsu uzņēmuma pārorientēšanās procesā. Ar tām mēs veidojam mūsu zīmola raksturu,» saka Tomass Sedrans (Thomas Sedran), «Adam Opel AG» valdes loceklis, kurš ir atbildīgs par korporatīvo stratēģiju. «Jo īpaši masu un klientu sportā mēs balstāmies uz jau iesakņojušos tradīciju panākumiem. Nevienam citam zīmolam sacīkšu trasē nav tik daudz uzticamu fanu kā mums Nirburgringā. Un, lai gan šie cilvēki ļoti augstu vērtē jaudu un kvalitāti, viņi vienlaicīgi ir arī praktiski, patiesi un īsti - gluži kā «Opel».»

Sacensībās kopā piedalīsies septiņas «Astra OPC Cup» komandas. Uzticamie «Opel» fani Nirburgringā vienlīdz aktīvi atbalstīs gan 300 zirgspēku «Astra OPC», gan leģendāro lapsas astes «Manta B», kas šajās klasiskajās garās distances sacīkstēs piedalīsies jau trīspadsmito reizi.

Šī automobiļu marka savā dzimtajā trasē Nirburgringas Nordšleifē jau ir piedzīvojusi neskaitāmas uzvaras amatieru salonautomobiļu sacensībās. Savukārt profesionālajā sportā 1993. gadā par īstu ikonu fanu vidū kļuva «Calibra» V6, kuru vispirms DTM (Vācijas Salonautomobiļu sacīkstes), bet pēc tam ITC sērijā, 1996. gadā izcīnot arī čempiona titulu, vadīja Manuels Reiters (Manuel Reuter). Vēl jāpiemin arī tādi īpaši mirkļi kā 1998. gada zīmola čempionāts DTM/ITC sekojošajā STW sērijā ar «Vectra» un 2003. gada uzvara kopvērtējumā 24 stundu sacīkstēs Nirburgringā ar «Astra» V8 kupeju.

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu