Līdz šim reti kad «Audi» ir uzsācis DTM sacīkstes ar tik daudz nezināmiem jaunumiem. Tādēļ «Audi Sport» nodaļā un «Audi Sport» komandās «Abt Sportsline», «Phoenix» un «Rosberg» valda liela spriedze. Pēc intensīva darba ziemas un pāris pēdējo nedēļu laikā veiktiem veiksmīgiem testiem mehāniķi, inženieri un braucēji ar nepacietību gaida šā gada pirmo īsto spēku salīdzināšanu ar BMW un «Mercedes-Benz» automobiļiem.
Komandas un braucējus sagaida trīs jaunumi:
- Pretestības spēka mazināšanas sistēma DRS, kas ļauj samazināt aizmugurējā spoilera leņķi, vien nospiežot pogu uz stūres, ir veidota, lai padarītu apdzīšanu sacīkšu trasē vieglāku. Sistēma var palīdzēt palielināt maksimālo braukšanas ātrumu vidēji par pieciem līdz desmit kilometriem stundā, taču pirms sacīkstēm vēl nav zināms, kā sistēma darbosies tiešā duelī ar konkurentiem.
- Speciālas riepas, ko izstrādājis partneruzņēmums «Hankook», ļauj noteiktu apļu skaitu nobraukt īsākā laikā un sniedz stratēģiem papildu taktisko instrumentu.
- Ciešākais sacīkšu grafiks ievērojami ierobežo mehāniķiem pieejamo laiku. Tā kā pirms kvalifikācijas varēs veikt tikai vienu 90 minūšu treniņbraucienu, komandu un braucēju pieredze ir svarīgāka kā jebkad - kas var nākt par labu «Audi», jo četru gredzenu zīmola braucēju komandas kopumā 478 sacīkstes, 34 uzvaras un četri tituli ir augstākais rādītājs sērijā. Turklāt visas trīs «Audi Sport» komandas var apvienot vairāk kā 450 DTM sacīkstēs gūtās zināšanas.