Vācijas autoražotāja jaunais vissezonu kabriolets «Cascada» ir klasisks četrvietīgs automobilis ar elegantu un pagarinātu siluetu. Pozicionēts «Opel» modeļu klāsta galvgalī, «Cascada» tiek prezentēts kā vidējā izmēra kabriolets ne tikai tā gabarītu dēļ, bet arī elegances, premium līmeņa tehnoloģiju un aprīkojuma.
«Opel» atgriežas kabrioletu segmentā ar jaunu un pievilcīgu modeli
«Jaunais kabriolets ir pēdējais solis mūsu šī brīža produktu ofensīvā. Mēs paplašinām savu produkcijas klāstu un apgūstam pavisam jaunus segmentus, piemēram, ar elektrisko automobili Ampera, subkompakto SUV Mokka, moderno, pilsētniecisko ADAM un tagad arī ar šo eleganto vidējās klases kabrioletu,» norāda «Adam Opel AG» valdes priekšsēdētājs Karls-Tomass Noimans (Karl-Thomas Neumann).
Pēc vairākām kompakto kabrioletu «Kadett» un «Astra» paaudzēm, «Opel» ar «Cascada» atgriežas pie vēsturiskām tradīcijām un piedāvā prestižu un neparastu vidējā izmēra modeli ar četrām sēdvietām un mīksto jumtu, kas atgādina 50. un 60. gadu kabrioletus kā «Kapitän» un «Rekord».
Esot visu laika apstākļu un sezonu kabrioletam, Opel Cascada ir visas ikdienas lietošanai nepieciešamās iezīmes, lai bez jebkādiem ierobežojumiem modeli varētu izmantot arī ziemā. Papildus tā mīkstā jumta lieliskajai termoizolācijai, modelim pieejama arī apsildāmā stūre, automašīnas stāvvietā apsildes funkcija, ātrā apsildes sistēma un citas nepieciešamās iezīmes automašīnas ikdienas praktiskumam.
Jaunā modeļa standarta priekšējais tilts veidots ar labāko «Opel» šasijas tehnoloģiju «HiPerStruts» («High Performance Struts» - augstas izturības atsperojums) izkārtojumu, kas sākotnēji speciāli ticis izstrādāts «Insignia OPC» modelim. «HiPerStruts» nodala amortizatoru un stūres funkcijas un nodrošina vislabāko saķeri ar ceļu un precizitāti pagriezienos, kā arī samazinātu piedziņas vilkmi un uzlabotu noturību uz ceļa jebkuros laika apstākļos.
«Cascada» ir elektroniska zobstieņa stūre ar no ātruma atkarīgu pastiprinātāju. Lai nodrošinātu vēl tiešāku stūres izjūtu un precizitāti, elektromotors ir piestiprināts pie stieņa, kas atrodas pretējā pusē stūres statņa balstam.
«FlexRide» integrētā, pilnībā adaptīvā šasijas kontroles sistēma ar trīs režīmiem («Standard», papildu komfortam paredzētais «Tour» un sportiskais «Sport») arī ir pieejama Cascada modelī. Tā uzlabo braukšanas kvalitāti, vadāmību un drošību, jo automātiski adaptējas attiecīgajiem braukšanas apstākļiem un vadītāja braukšanas stilam.
Jaunajam kabrioletam ir pieejams plašs motoru spektrs. Piedāvājumā vismazākais ir 1,4 litru benzīna turbo agregāts, kas tiek kombinēts ar manuālo sešpakāpju transmisiju un ir pieejams divās jaudas versijās - 120 zirgspēku (ZS) un 140 ZS. Abu, pateicoties «overboost» funkcijai, maksimālais griezes moments ir līdz 220 ņūtonmetriem (Nm).
Motoru klāsta izcilākais eksemplārs ir 1,6 SIDI «Turbo ECOTEC» benzīna dzinējs. Šis vidējā izmēra tiešās iesmidzināšanas agregāts ir pilnībā jaunas motoru paaudzes pārstāvis un būs pieejams citos vidējā izmēra, un kompakto automobiļu modeļos. Tā jauda ir 170 ZS un griezes moments spēj sasniegt 280 Nm.
Šis dzinējs ir pieejams ar manuālo sešpakāpju pārnesumkārbu un «Start/Stop» sistēmu vai ar jaunākās paaudzes automātisko sešpakāpju transmisiju. 1,6 SIDI «Turbo ECOTEC» nodrošina teicamu balansu starp veiktspēju (222 km/h maksimālais ātrums un 9,6 sekundes, lai no 0 attīstītu 100 km/h) un degvielas ekonomiju (6,3 l/100 km un 148 g/km CO2).
Dīzeļdzinēju piedāvājums, kas savu debiju piedzīvos vēl pirms vasaras, ietver jauno un izsmalcināto 2,0 CDTI «BiTurbo» dzinēju ar 195 ZS jaudu un iespaidīgo 400 Nm griezes momentu. Izmantojot moderno sekvenciālo divu turbokompresoru tehnoloģiju, tiek nodrošināts augstas veiktspējas un lieliskas degvielas ekonomijas (5,2 l/100 km un 138 g/km CO2) apvienojums.
Plaši zināmais un ekonomiskais 2,0 CDTI dzinējs ar 165 ZS ir pieejams gan ar sešpakāpju manuālo, gan automātisko pārnesumkārbu. Tas «overboost» režīmā nodrošina līdz pat 380 Nm lielu griezes momentu.
Jaunais «Opel Cascada» ir pieejams pasūtīšanai un tā cena ir sākot not 22 197 eiro.