Francijas autoražotājs ir aprīkojis savus jaunos kravas mikroautobusus «Master» ar efektīvajiem «Energy» dzinējiem. Saskaņā ar oficiālo uzņēmuma informāciju ir panākti ievērojami uzlabojumi degvielas ekonomijas jomā.
«Renault» veicis ievērojamus uzlabojumus saviem «Master» dzinējiem (11)
Jaunie «Master» kravas mikroautobusi būs pieejami ar «Renault Energy dCi 100» un «Energy dCi 125» dzinējiem. «Master» šodien uzrāda vienus no labākajiem rezultātiem savā klasē - 7,4 litri degvielas uz 100 kilometriem un 195 grami CO2 uz kilometru.
Šis sasniegums ir divu līmeņu procesa rezultāts. Pērn «Renault» inženieri paziņoja, ka degvielas patēriņš samazināts par 0,6 litriem uz 100 kilometriem. Pēc tam šajos modeļos tika ieviesta arī «stop-&-start» tehnoloģija, kas ļāva degvielas patēriņu samazināt vēl vairāk.
Uzņēmum 2,3 litru dCi dzinējs tiek piedāvāts trīs dažādās jaudas versijās - 100, 125 un 150 zirgspēku. 2012.gadā, pateicoties uzlabojumiem, degvielas patēriņš tiks samazināts par 0,6 litriem uz 100 kilometriem un CO2 emisijas par 16 g uz kilometru. Priekšējās piedziņas L2H2 versijai, kas aprīkota ar Euro-5 125 zirgspēku dzinēju, tas nozīmē patēriņu 7,8 litri uz 100 km un CO2 emisijas 205 g uz km.
Šī gada sākumā «Renault Master» dzinējos tika integrētas divas jaunas tehnoloģijas, lai saņemtu «Energy» atzīmi. Viena no tām ir «Energy Smart Management» jeb «Gudrā Enerģija Vadības sistēma», kas ietver bremzēšanas laikā izdalītās enerģijas daļēju atgūšanu darbinot ģeneratoru tikai zema patēriņa brīžos. Savukārt «Stop-&-Start» sistēma, kas izslēdz dzinēju, automašīnai apstājoties, ļauj samazināt degvielas patēriņu, CO2 un izplūdes gāzes emisijas.
Abas tehnoloģijas nodrošina papildus ietaupījumu 0,4 litru degvielas apmērā uz 100 kilometriem un 10 g CO2 uz kilometru.