Jaunākās paaudzes «Hyundai Santa Fe» ar jaunu, stilīgu izskatu un daudzām papildus funkcijām ir nonācis Latvijas tirgū. Tāpat kā visā pasaulē, arī Latvijā par šo jauno modeli ir ļoti liela interese.
Jaunais «Hyundai Santa Fe» ir nonācis līdz Latvijas tirgum (13)
Nu jau trešās paaudzes «Hyundai Santa Fe» ir ieguvis jaunu dizainu ar jaunām līnijām, kļuvis mazliet garāks un zemāks, līdz ar to arī sportiskāks. Jaudīgs, bet ekonomisks dīzeļdzinējs un pirmklasīgs komforta aprīkojums nodrošina izcilu sniegumu gan atvaļinājuma izbraukumā, gan darījumu braucienā. Viens no galvenajiem jaunā «Santa Fe» plusiem - unikāla drošības sistēma, kas padara šo auto par drošības līderi savā klasē.
Stingrā virsbūves konstrukcija un dažādas aktīvās un pasīvās drošības sistēmas nodrošina pasažieriem vispusīgu aizsardzību, nodrošinot lielāku iespēju izvairīties no ceļu satiksmes negadījumiem. Stingrajos «EuroNCAP» drošības testos jaunais modelis ieguva maksimālās piecas zvaigznes un labāko rezultātu savā klasē (96%) pieaugušo drošības kategorijā. «Hyundai Santa Fe» ieguva arī «Top Safety Pick» goda nosaukumu, ko piešķir ASV Ceļu satiksmes drošības apdrošināšanas institūts («Insurance Institute for Highway Safety» - IIHS), par visaugstāko drošības līmeni.
Pieejamais dīzeļdzinējs ar 2,2 litru tilpumu, turbokompresoru un kvēpu filtru attīsta 197 zirgspēku lielu jaudu, pietiekamu, lai vilktu dzīvojamo karavānu vai laivas piekabi. Neraugoties uz šādu jaudu, dzinēja degvielas patēriņš ir tikai 5,7 l/100 km ar 149 g/km CO2 izmešu daudzumu, kas ir viens no labākajiem rādītājiem savā klasē.
«Santa Fe» sešpakāpju automātiskās un mehāniskās pārnesumkārbas nodrošina plūstošu pārnesumu pārslēgšanu ieskrējiena laikā. «McPherson» priekšējā piekare ar modernizētu konstrukciju uzlabo dinamikas rādītājus un palielina stabilitāti, gan uzņemot ātrumu, gan bremzējot. Aizmugurējā daudzsviru piekare ir ļāvusi palielināt auto aizmugurējās daļas ietilpību, padarot braucienu ērtāku aizmugurē sēdošajiem pasažieriem. ESC sistēma ar automātiski slēdzamo pilnpiedziņas sistēmu samazina risku, ka auto novirzīsies no plānotās kustības trajektorijas, uzsākot pagriezienu lielā ātrumā. Kalnu bremze (DBC) notur pastāvīgu ātrumu (8 km/h) stāvās nogāzēs, savukārt palīdzības sistēma braukšanai pret kalnu (HAC) atvieglo braukšanas uzsākšanu slīpumā, noturot spiedienu bremžu sistēmā divu sekunžu laikā pēc bremzes pedāļa atlaišanas.
Automašīnas salons, kā arī sēdekļu izmēri un izvietojums ir labi pārdomāti. Par gaisa kvalitāti visu braucēju labsajūtai salonā gādā automātiskā divzonu klimata kontrole ar «Cluster Ionizer» funkciju. Automobili ir iespējams iegādāties arī ar panorāmas stiklu, kurš ir aprīkots ar elektroniski vadāmu pretsaules aizkaru un nodrošina plašuma sajūtu salonā.