2012. gadā «Peugeot» kļuva par automobiļu ar viszemāko CO2 emisiju ražotāju: vidējais rādītājs bija tikai 121,6 g/km (2011.gadā 128,6), tādējādi atbilstot 130 g/km prasībai, kas stāsies spēkā 2015.gadā.
Mērķis ir ar «HYbrid Air» tehnoloģijas palīdzību sasniegt degvielas patēriņu tikai 2 l/100km. Jaunais 2008 ir lieliski piemērots modelis šim modernajam spēka avotam, savstarpēji apvienojot benzīna dzinēju un saspiesta gaisa tehnoloģiju, kuru 2016. gadā sāks izmantot mazās un kompaktās klases automobiļiem.
«2008 HYbrid Air» savstarpēji kombinē divus enerģijas tipus, lai iegūtu labāko lietderības koeficientu atkarībā no situācijas: saspiestais gaiss, kas iegūts bremzējot un palēninot braukšanu atjaunotās enerģijas rezultātā, palīdz trīs cilindru benzīna dzinējam vai aizvieto to fāzēs ar vislielāko enerģijas patēriņu jeb uzsākot braukšanu no vietas un paātrinājuma laikā. «HYbrid Air» sistēma piedāvā trīs lietošanas režīmus: gaiss (ZEV), benzīns un kombinētais režīms.
«Peugeot» un «Total», kas sadarbojas jau kopš 1995. gada, «208 HYbrid FE» projektā apvieno savas labākās prasmes un zināšanas, kā arī pieņem ambiciozo izaicinājumu savietot zemu izplūdes gāzu līmeni un braukšanas baudījumu: «208 HYbrid FE» CO2 piesārņojums ir vien 49 g/km jeb divas reizes zemāks kā efektīvajam 208 1,0 VTi - taču paātrinājums no vietas līdz 100 km/h notiek tikai 8 sekundēs, jeb gandrīz tikpat ātri kā 208 GTi.
Šī ir ekstrēma koncepcija, kuru autoražotājs gatavojas izmantot kā bāzi savu nākotnes automobiļu tehnoloģiskajā izstrādē.