Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

«Renault» atklāj jauno «Scénic XMOD»

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Francijas autobūves uzņēmums «Renault» gaidāmajā Ženēvas auto izstādē atrādīs jauno «Scénic XMOD», kurš apvieno krosovera izskatu ar MPV pasaules galvenajām vērtībām. Aprīkots ar inovatīvo uzlaboto saķeres kontroles sistēmu, pavisam jauno «Energy TCe 130» dzinēju un iemiesojot «Renault» jauno dizaina identitāti, jaunpienācējs paplašinās «Renault Scénic» piedāvājuma klāstu.

Ar paaugstinātu klīrensu un īpašiem alumīnija diskiem automašīna sevī iemieso ekspresīvu krosovera iedvesmotu dizainu: īpaši priekšējie un aizmugurējie bamperi un hromētas jumta sliedes. Arī modeļa priekšpuses dizains ir ekspresīvāks.

«Scénic XMOD» vadītājam un pasažieriem tiek piedāvāta ekskluzīva centrālā konsole ar daudzām izvēles iespējām. Rotējošais kontroles vadības mehānisms jaunajai saķeres kontroles sistēmai un multi-vadāmā pults, kas paredzēta multimediju sistēmai, ir ērti lietojami. Aprīkots ar TFT (Thin Film Transistor) digitālo displeju, mērinstrumentu panelī iestrādāta pilnībā savienota «Renault R-Link» skārienjūtīgā multimediju sistēma. Augstākā aprīkojuma «XMOD» versija sevī ietver īpaša dizaina stūri, ar alumīniju apdarinātus pedāļus, kā arī citus salona elementus. Papildus tam tiek piedāvāts arī jauns apdares materiāls un ādas salona apdares pakete.

Jaunais «Scénic XMOD» ir pirmais «Renault» modelis, kas aprīkots ar jauno uzlaboto saķeres sistēmu. Šī uzlabotā saķeres kontroles sistēma ļauj automašīnai nodrošināts saķeri ar ceļa virsmu apgrūtinātos braukšanas apstākļos. Manuāli aktivizējot rotējošās kontroles sistēmu, kas atrodas uz centrālās konsoles, autovadītājs var izvēlēties vienu no trīs palīdzības līmeņiem.

Izvēloties «Expert» režīmu, uzlabotā saķeres sistēma pārvalda bremzēšanu, savukārt vadītājs ir pilnībā atbildīgs par dzinēja apgriezieniem. «Road» režīms piedāvā izvēlēties kādu no standarta saķeres vadības uzstādījumiem. Šie režīmi automātiski atslēdzas, ja braukšanas ātrums ir mazāks par 40 km/h. Savukārt «Loose Ground» režīms optimizē bremzēšanas kontroles un dzinēja jaudas kontroles sistēmas.

Bagāžas nodalījuma ietilpība ir līdz 555 litriem, kas ir viena no lielākajām klasē. Papildus tam salonā izvietoti vairāki sīklietu nodalījumi, kuru kopējā ietilpība ir vismaz 71 litrs. «Scénic XMOD» piedāvā vienkāršu, efektīvu un ātru modularitāti: viena no otras neatkarīgas sēdvietas, kuras iespējams gan nolocīt, gan izņemt, nodrošinot sēdvietu konfigurāciju atbilstoši nepieciešamībai.

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu