Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

«Opel» jaunās paaudzes dīzeļdzinējs paceļ latiņu augstāk (19)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: © GM Company

Vācijas autoražotājs Ženēvas auto izstādē prezentēs «Zafira Tourer» modeli, kurš aprīkots ar jaunākās paaudzes dīzeļdzinēju - 1,6 CDTI «ECOTEC». Tas ir visu laiku tīrākais dīzeļmotors «Opel» vēsturē.

Aprīkots ar «Opel BlueInjection» SCR (selektīvā katalītiskā redukcija) tehnoloģiju, tas jau tagad atbilst stingrajiem Euro 6 emisiju standartiem. Jaunās paaudzes 1,6 CDTI «ECOTEC» agregāta jauda sasniedz 136 zirgspēkus, bet griezes moments - 320 ņūtonmetri, vienlaicīgi ļaujot automobilim sasniegt izcilus degvielas ekonomijas un efektivitātes rādītājus - 4,1 l/100 km un 109 g/km CO2.

Jaunais dīzeļdzinējs un tā inovatīvais motora vadības bloks ir pilnībā izstrādāti paša uzņēmuma ietvaros - šo uzdevumu ir paveikusi starptautiska komanda no Turīnas, Riselsheimas un ASV inženieriem. Šis agregāts papildina «Zafira Tourer» jau tā plašo motoru spektru.

Tajā ir pieejami pieci dīzeļdzinēji - ieskaitot jauno lieljaudas 2,0 «BiTurbo» CDTI un četri benzīna motori, kā arī LPG un CNG Turbo varianti. Plašais izvēles klāsts nodrošina to, ka ikviens klients atradīs sev piemērotāko un gaumei atbilstošāko piedāvājumu.

«Mēs turpinām uzlabot savu jau tā veiksmīgo «Zafira Tourer» ar jaunām un aizraujošām, vācu inženieru izstrādātām, tehnoloģijām,» stāsta Maiks Ablesons (Mike Ableson), «Opel» valdes loceklis un «GM Europe» Mašīnbūves daļas viceprezidents. «Mūsu jaunās paaudzes 1,6 CDTI «ECOTEC» agregāts ir ne vien tīrākais dīzeļdzinējs «Opel» vēsturē, bet tas arī ļauj «Zafira Tourer» modelim atkal izcelties uz kopējā fona. Nav otra tāda auto, kas piedāvātu šādu lielas jaudas, iespaidīgas degvielas ekonomijas, lielisku uzlabojumu un augstas klases kvalitātes apvienojumu septiņvietīga automobiļa formātā,» uzsver Ablesons.

Dažādas balvas ieguvušais «Zafira Tourer» modelis, kas vēl nesen no Eiropas auto žurnālu lasītājiem izpelnījās «Zelta stūre 2012» apbalvojumu, apvieno premium līmeņa salonu ar modernākajām tehnoloģijām, kas uzlabo drošību un komfortu, turklāt dažas no tām segmentā ir unikālas. Tehniskā puse sevī ietver mehatronisko «FlexRide» šasijas sistēmu, otrās paaudzes «Opel Eye» priekšējo videokameru, adaptīvo priekšējā apgaismojuma sistēmu AFL+ un panorāmas tipa vējstiklu, kas automašīnas salonu bagātīgi piepilda ar gaismu. Papildu daudzpusīgumu Zafira Tourer modeļa iekšienē nodrošina jaunākās paaudzes Flex septiņu sēdvietu sistēma, kas ietver unikālas un ērtas sēdēšanas funkcijas, nodrošinot otrās rindas pasažieriem neierasti lielus plašumus.

Salīdzinājumā ar iepriekšējo 1,7 litru dzinēju, jaunā motora maksimālā jauda un griezes moments tika palielināti attiecīgi līdz 136 zirgspēkiem un 320 ņūtonmetriem, kas demonstrē pieaugumu par attiecīgi 4,6 un 6,6 procentiem. Jaunās paaudzes 1,6 CDTI dzinēja degvielas patēriņš, salīdzinot ar līdzvērtīgas jaudas 2,0 litru dīzeļdzinējiem «Zafira Tourer» modelī, tapa samazināts par 10 procentiem.

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu