Ražotāja pārstāvji uzsver, ka pēc lietotāju pretenziju uzklausīšanas padarījuši komfortablāku auto piekari, uzlabojuši salona skaņas izolāciju un rūpīgāk piemeklējuši salona apdares materiālus, tostarp arī taustei patīkamāku plastmasu. Tomēr maz ticams, ka spoži pulētie paneļi viduskonsoles apdarē arī ir pēc publikas pieprasījuma. Tie, protams, kalpo kā nelieli greznuma akcenti interjerā, taču droši vien lieki teikt, cik šādas virsmas ir nepraktiskas ikdienas lietošanā un prasa biežu un cītīgu kopšanu. Bez tam jaunajā paaudzē «Outlander» ieguvis nedaudz modificētu mērinstrumentu paneli un jaunākās paaudzes multimediju sistēmu ar 6,1 collu skārienjutīgu ekrānu.
Jaunais «Outlander» saglabājis priekšteča apjomīgo salonu. Sēdvietas ir plašas un ērtas. Uzstādot vieglākas konstrukcijas otrās rindas sēdekļus, «Mitsubishi» dizaineriem izdevies par 32 cm palielināt auto kravas telpas garumu - tās ietilpība pieaugusi līdz visai cienījamiem 774 litriem, savukārt jaunā transformācijas sistēma ļauj aizmugurējo dīvānu bīdīt plašākā diapazonā nekā iepriekš. Dārgākajā komplektācijā automobilis tiek aprīkots arī ar trešo sēdekļu rindu, diemžēl šie «bagāžnieka sēdeklīši» ir tik šauri un vietas kājām tur ir tik maz, ka tajos cik-necik ērti spēs justies vien pirmsskolas vecuma bērni.
«Outlander» aprīkojuma sarakstā parādījušās vairākas jaunas pozīcijas, tostarp divu zonu klimata kontrole, elektrizēts piekto durvju aizvērējmehānisms, loga tīrītāju slotiņu apsilde, drošības spilveni priekšējo braucēju ceļu aizsardzībai u.c.
Tehnikas jaunumi. Rekonstruējot piekari, palielināts aizmugurējās ass amortizatoru gājiens un tādējādi izdevies piešķirt nedaudz vairāk viegluma «Mitsubishi» kosovera stingrajai, saturīgajai gaitai. Modernizēta «CVT» transmisija tagad darbojas pēc inteliģenta algoritma, ļaujot izmantot motora dinamisko potenciālu visā apgriezienu diapazonā un par 0,5 sekundēm uzlabojot uzrāviena (no 0 līdz 100 km/h) dinamiku.
Klasisko transmisijas režīmu pārslēdzēju jaunā «Outlander» viduskonsolē nomainījis liels apaļš taustiņš ar apzīmējumu «4WD». Ar to vadītājs var izvēlēties konkrētajiem braukšanas apstākļiem piemērotāko no trijiem transmisijas darba režīmiem: «eco», «auto» vai «lock».