Franču autoražotājs ir samazinājis automobiļu ar 1.6HDi un 1.6 e-HDi dzinējiem vidējo CO2 izmešu daudzumu uz 125,2 g/ km, pirms gada šis rādītājs bija 128,6 g/ km. Izmaiņu rezultātā 79% «Peugeot» automobiļu CO2 emisija ir mazāka par 140g/km.
«Peugeot» samazina dzinējiem degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu (5)
««Peugeot» ir sev izvirzījis ambiciozu mērķi līdz 2015. gadam panākt, ka vidējais CO2 izmešu daudzums ir 116g/km. Tā panākšanai izmanto dažādas pieejas - dīzeļdegvielas, elektrības un «HYbrid4» tehnoloģijas apvienošanu, transportlīdzekļa svara samazināšanu, jaunākās paaudzes trīs cilindru benzīna dzinējus, otrās paaudzes eHDi «Stop&Start» sistēmu utt. Francijas ražotnē pastāvīgi uzlabo iekšdedzes dzinējus,» stāsta «Peugeot» importētāja «KW Bruun Baltic OÜ» mārketinga vadītāja Kerli Maro.
CO2 izmešu un degvielas patēriņa samazināšanai Peugeot 1.6 HDi un 1.6 e-HDi dīzeļdzinējos uzsāka šādu tehnoloģiju izmantošanu:
- Jauns mainīgas produktivitātes eļļas sūknis, kas ļauj dzinēja jaudu izmantot tikai nepieciešamajā apjomā;
- Jaunas zemas viskozitātes dzinēju un pārnesumu kārbas eļļas, lai samazinātu berzes izraisītos zudumus;
- Jaunākās paaudzes blīvslēgi kloķvārpstai, berzes samazināšanai;
- Jauna dizaina ģeneratora siksnas skriemelis, lai izmantotu zemāku siksnas spriegojumu;
- Zemas berzes vakuumsūknis, enerģijas zudumu samazināšanai.
Atkarībā no modeļa, šos dzinēja uzlabojumus atbalsta aerodinamisks uzlabojums, zemas vai ļoti zemas pretestības riepas.