Šodienas redaktors:
Kārlis Melngalvis

Nesaprot, kā Indijā tērpt «Playboy» meitenes (7)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: http://www.flickr.com/photos/by_andy/ http://www.flickr.com/photos/by_andy/

Indijā tiks atvērts «Playboy» klubs, taču tā viesmīles būs tērptas «indiešu uztverei un morāles normām» pielāgotos «zaķu» tērpos.

«Zaķu tērpi, kas ir neatņemama «Playboy» kultūras sastāvdaļa, tiks pielāgoti indiešu uztverei un morāles normām,» teica «Playboy» pārstāvja Indijā «PB Lifestyle» vadītājs Sandžejs Gupta.

«Playboy» klubu viesmīļu jeb «zaķu» uniformas parasti sastāv no melna atlasa ņieburiem, tauriņiem, aprocēm un zaķa ausīm.

Tomēr Indijā pastāv stingra cenzūra, un tajā nav vietējās «Playboy» versijas.

«PB Lifestyle» vēl nav izlēmis, ko viesmīles valkās konservatīvajā Indijā, kur pāru publiska sadošanās rokās izsauc apkārtējo nosodījumu.

Sabiedrības sašutumu izsauca pat tas, ka populārs kriketa turnīrs bija noalgojis pieticīgi tērptas ārvalstu karsējmeitenes. Pasākuma rīkotāji bija spiesti pārveidot karsēju tērpus tā, lai dejotāju ķermeņi būtu aizklāti.

«Mūsu klubos nebūs kailu sieviešu,» paziņoja Gupta. «Tāpēc nevajadzētu rasties nekādām problēmām. Taču, ja tas notiks, mēs esam gatavi tās risināt.»

«PB Lifestyle», kas ar «Playboy» noslēdzis līgumu uz 30 gadiem, plāno izmantot zīmolu un tā logotipu klubos, bāros, viesnīcās un kafejnīcās. Pirmajos piecos gados kompānija iecerējusi iztērēt divus miljardus rūpiju (20 miljonus latu).

««Playboy» asociējas ar pieticīgi ģērbtām sievietēm, izklaidi un baudu. Kāda gan jēga atvest «Playboy» uz Indiju, ja to grib padarīt tik garlaicīgu?» jautā 25 gadus vecais reklāmas aģentūras vadītājs Jašs Sangavi.

Hjū Hefnera dibinātais žurnāls «Playboy» iekaroja pasaules slavu ar kailu sieviešu attēliem un tā vadītāja hedonisko dzīvesveidu.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu