ASV medijos uzvirmojušas kārtējās diskusijas par reklāmas ētiskumu. Jaunā reklāmas kampaņā dziedātāja Kristina Agilera redzama manāmi tievāka, kā dzīvē. Kā zināms, cīņa pret viltus efektiem, dažādām fotomontāžām un uzlabojumiem žurnālu lappusēs ir ļoti aktuāla.
Reklāmā pēkšņi pazudusi teju puse Agileras (18)
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Izrādās, uzņemtie kadri ir divus gadus veci, kad Agilera patiesi bija ievērojami slaidāka. No vienas puses - it kā melots netiek - un ar datorgrafikas palīdzību Kristinai nav «noņemta» daļa apaļumu.
Tomēr, lasītāji nav apmierināti, ka šobrīd tiek publiskoti attēli, kas neatbilst šībrīža aktualitātei. Turklāt, pati Agilera nebeidz klāstīt cik ļoti apmierināta ir ar savām jaunajām formām un mudina sievietes būt lepnas par savu figūru.
Viena patiesība vārdos un pavisam cita darbos liek Agileras faniem šaubīties par skatuves zvaigznes pārliecību: