Inženierrisinājumu pamatā ir «Jaguar» plašās zināšanas par alumīnija lietošanu. Pateicoties labi pazīstamās «Jaguar» stingrās un vieglās alumīnija šasijas jaunākajai versijai, «Jaguar F-Type» ir ideāls svara sadalījums, kas ļauj pilnībā izmantot aizmugurējās piedziņas dinamikas potenciālu. Automašīnas dizaina izstrādē tika plaši izmantotas datormodelēšanas programmas un pat izveidots jauns, vieglāks alumīnija priekšējais pusrāmis.
Lai maksimāli izmantotu modernās konstrukcijas sniegtās iespējas, «Jaguar F-Type» ir uzstādīta alumīnija dubultsviru priekšējā un aizmugurējā piekare un stūres sistēma ar samazinātu pārnesuma attiecību, kas nodrošina maksimālu reaģētspēju. Alumīnija konstrukcija ir īpaši pielāgota, lai nodrošinātu piekarei maksimāli stingrus stiprinājuma punktus, un ir par vairāk nekā 30% stingrāka par jebkuru citu «Jaguar» šasiju.
«F-Type» un «F-Type S» ir pieejams jauns 3,0 litru V6 dzinējs ar attiecīgi 340 vai 380 ZS jaudu, kura pamatā ir atzinīgi novērtētais «Jaguar» 5,0 litru V8 motors. Abās versijās šis dzinējs ļoti labprāt kāpina apgriezienus, ļaujot īstam braukšanas cienītājam pilnībā izmantot tā iespējas.
Papildus V6 modeļiem ir pieejams arī jauns «Jaguar» V8 dzinējs. Ar 495 ZS jaudu un 625 Nm griezes momentu «F-Type» V8 S modelim ir galvu reibinoša griezes momenta - jaudas attiecība (375 Nm uz tonnu), tas sasniedz paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 4,3 sekundēs un elektroniski ierobežoto 300 km/h maksimālo ātrumu, radot 259 g/km CO2 izmešu.