Šodienas redaktors:
Dace Otomere

«Peugeot» pilno hibrīda - dīzeļa dzinēju klāstu papildina trešais modelis

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Francijas autoražotājs tirgū piedāvā trešā virsbūves tipa modeli ar «HYbrid4» dzinēju. Pēc krosovera un pilsētas apvidus automobiļa tagad arī «Peugeot 508» ar sedana virsbūvi ir laiks izmēģināt pilna hibrīda - dīzeļa dzinēja piedāvātās unikālās iespējas. Ar tikai 3,6 l/100km degvielas patēriņu un 95 g/km CO2 emisiju, kā arī lielisko jaudu «508 HYbrid4» ir unikāls savā kategorijā.

«Peugeot» ir pionieris pilna hibrīda dīzeļa dzinēju nozarē. Šobrīd tirgū vēl unikālā tehnoloģija ir izveidota tā, lai to varētu pielāgot dažādu modeļu platformām. Ar jauno modeli «508 Peugeot» piešķir «HYbrid4» trešo dimensiju.

Šī , 163 zirgspēku 2,0 litru HDi dīzeļa dzinēja un 37 zirgspēku elektromotora lieliskās kombinācijas balstītā, modernā spēka avota piedāvātās iespējas ļauj «508 HYbrid4» iegūt tirgus daļu galvenokārt korporatīvo klientu vidū, un valstīs, kur automobiļu nodokļi ir saistīti ar CO2 piesārņojuma rādītājiem.

Protams, arī jaunajā modelī ir visas tās lieliskās īpašības, kas ir nodrošinājušas 508 pārdošanas panākumus. «HYbrid4» modelis ar atturīgo logo uz priekšējās restes tāpat ir ar plūstošām līnijām, korektu un dinamisku izskatu. Vidus konsolē prasmīgi integrētā četru režīmu izvēles poga uzsver 508 visu versiju salonos sajūtamo kvalitāti.

«HYbrid4» tehnoloģija vēl vairāk palielina 508 lieliskās dinamiskās īpašības, piedāvājot četras dažādas braukšanas pieredzes, kā arī »Peugeot» pirmklasīgo «McPherson» priekšējo balstiekārtu un aizmugures balstiekārtu ar vairākām svirām.

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu