«Tas atjaunos mūsu kaislību pret Lemānu,» atzina «Mazda Motorsports» viceprezidents Džejs Amestojs. «1991. gadā mēs iegājām vēsturē, uzvarot ar rotordzinēju. Tagad vēlamies atgriezties uzvarētāju lokā ar dzinēju, ko uzskatām par visprogresīvāko un vienlaikus tīrāko no sērijveida agregātiem būvēto spēka iekārtu autosportā. Dzinēji būs pieejami Eiropas un ASV klientiem, kas piedalās LMP2 kategorijā kā pasaules izturības čempionātā WEC, tā arī Amerikas Le Mans seriālā ALMS.»
Dzinēji tiks izstrādāti sadarbībā ar «Mazda Motor Corporation», «Mazda» Ziemeļamerikas nodaļu un «SpeedSource Race Engineering». Jau sākušies izmēģinājumi uz jaudas stenda, bet testi trasē sāksies 2012. gada beigās.
Dzinējiem tiks izmantots sērijveida bloks no «Mazda SKYACTIV-D» 2,2 litru četru cilindru dīzeļdzinēja ar divpakāpju turbopūti. Saskaņā ar «Mazda Motorsports» Ziemeļamerikas nodaļas direktora Džona Dūnana vārdiem, «dzinējs nodrošinās izcilu dinamiku un degvielas ekonomiju apvienojumā ar kvalitāti, stiprību un izturību, kas nepieciešama lielisku ielas auto ražošanai un dalībai izturības sacīkstēs.»
Savukārt, «Mazda Motor Corporation» globālās pārdošanas un mārketinga izpilddirektors Masahiro Moro sniedza šādu komentāru: «Kompānija izkopusi «nekad nepārstāj izaicināt» kultūru. Tās gars mūs izveda cauri 18 gadiem Lemānā, līdz mēs galu galā sasniedzām triumfu 1991. gadā. Šis gars ir arī «SKYACTIV» tehnoloģiju pamatā. Tā tika realizēta izmantojot daudzus tehnoloģiskus atklājumus. Man prieks, ka spēsim atbalstīt privātos klientus, kas piedalās Lemānā, piegādājot viņiem sacīkšu motorus, kas radīti uz mūsu «SKYACTIV-D» bāzes.»