Aizvadītajā sestdienā t/c «Galleria Riga» jumta stāvā («Terrace Riga»), Latvijas sievietes izmantoja ekskluzīvu iespēju kļūt par «Martini» reklāmas jauno zvaigzni, piedaloties starptautiskā kastingā. Ikviena vismaz 25 gadus veca sieviete varēja pieteikties starptautiskajam «Martini Royale» kastingam. Tika vērtēta dalībnieču atbilstība moto «Veiksme ir Tavā attieksmē!»
Foto: Viola Abramova-Mailīte izmēģina veiksmi «Martini» kastingā
Zīmola jauno reklāmas seju meklē 25 valstīs, un to izvēlas augsta līmeņa žūrija ar slaveno apavu dizaineru Kristiānu Lubutēnu priekšgalā.
Par šīs kampaņas žūrijas tiesnešiem Latvijā tika izvēlētas modes un mākslas personības. Žūrijā ir izcilais fotogrāfs Sergejs Kondrašins, populārais pašmāju aktieris un dzejnieks Andris Bulis un neatkarīgais tiesnesis no «Martini». Latvijas žūrija no saņemtajiem pieteikumiem izvēlēsies 25 kastinga pusfinālistes. No tām grandiozā noslēguma pasākumā Rīgā noteiks trīs laimīgās, kuras balvā saņems fotosesiju un slavenā fotogrāfa Sergeja Kondrašina veidotu foto portfolio.
Vismaz viena no trīs Latvijas finālistēm šī gada oktobrī dosies uz starptautisko «Martini Royale» kastinga finālu Ibizā, kur starp 32 kandidātēm no visas pasaules tiks izvēlēta jaunā reklāmas zvaigzne, kura iegūs pasaules mēroga atpazīstamību un 150 000 eiro, 12 pārus leģendārā dizainera Kristiāna Lubutēna kurpju un 12 atzītu dizaineru tērpus.
Iepriekš «Martini» reklāmas sejas bijušas tādas pasaulslavenas zvaigznes kā Šarlīze Terone, Nikolete Šeridana un Monika Beluči. Matu krāsai, garumam un citiem vizuālajiem parametriem nav nozīmes. Šoreiz galvenie kritēriji ir 25 gadu vecuma slieksnis un spēja demonstrēt «Martini» moto, kas pausts sauklī «Veiksme ir Tavā attieksmē».