Aģentūra sākusi piedāvāt pakalpojumu «Komunikācijas skola», kuras laikā tiek organizēti individuāli semināri konkrētiem uzņēmumu darbiniekiem konkrētās situācijās gan par sadarbību ar medijiem, gan komunikāciju sociālajos tīklos un citām ar to saistītajām lietām.
Aģentūras vadītājs stāsta, ka semināri ir diezgan pieprasīti. Tie maksimāli pietuvināti reālajai ikdienas situācijai, ko nodrošinot arī speciāli izveidotā televīzijas studija, kurā semināra dalībniekiem tiek organizētas intervijas kameru priekšā.
«Hill + Knowlton Strategies» noslēgusi sadarbības līgumu ar Domburu par piedalīšanos konkrētos semināros, lai viņš varētu dalīties ar savu žurnālistikas pieredzi.
Savukārt Domburs klāsta, ka patlaban, kamēr viņa darbībā medijos ir «iestājusies pauze», viņš paralēli citiem projektiem - dažādu pasākumu un diskusiju vadīšanai, konsultēšanai un citiem darbiem, kas nodrošinot viņam darba dienu 12 stundu garumā, - varot «palīdzēt saprast, kur ir ripa un kur nūja». Viņš uzskata, ka pastāv fobija par to, ka žurnālists nevar piedalīties mediju treniņos un dalīties ar savām zināšanām.
Taču Domburs «savus principus pārdot netaisās» un mediju treniņos tikai piedalās, nevis tos vada vai organizē. Tādēļ šis nevarot tikt uzskatīts par žurnālistikas principu pārkāpumu.