Lielākās problēmas tomēr iezīmējas brīdī, kad sākam runāt par solārija darbinieku pienākumu pildīšanu. Tikai nedaudz vairāk par pusi respondentu atzina, ka solārija darbinieks viņiem ir bijis spējīgs sniegt informāciju par to, cik ilgi vajadzētu sauļoties un kāda intensitāte jāizvēlas, ņemot vērā klienta ādas tipu. Šis ir viens no svarīgākajiem jautājumiem – solārija darbiniekam jāprot noteikt klienta ādas tipu, jāzina, kā sastādīt pareizas sauļošanās plānu, kā arī jāiesaka ādas tipam atbilstoša sauļošanās kosmētika, jo, nepareizi sauļojoties un izmantojot citam ādas tipam paredzētus līdzekļus, pastāv risks solārijā gūt apdegumus. Kamēr Rīgas centra solārijos šis jautājums ir atrisināts un ar klientu informēšanu saistītu problēmu ir mazāk, salonos, kuri atrodas ārpus galvaspilsētas centra, šāda informācija nereti netiek sniegta vispār vai arī tikai tad, ja klients jautā.
Kā rāda veiktais pētījums par solārija pakalpojumu sniedzēju kvalitāti, pat lielākajās solāriju salonu ķēdēs salonu darbinieki sniedz konsultācijas tikai 64 – 67% gadījumu. Lielākā daļa aptaujas dalībnieku atzina arī to, ka solārijā viņiem nav prasīts ne personu apliecinošs dokuments, ne ģimenes ārsta vai dermatologa izziņa, kas ir nepieciešama, ja persona ir nepilngadīga. Puse aptaujāto uzsver, ka viņiem nekad salonā netika izsniegta atbilstoša apmeklējuma kartīte ar visu vajadzīgo informāciju. Tas vēlreiz apstiprina, ka solāriju darbinieki neinformē apmeklētājus par iespējamiem riskiem veselībai, ja sauļošanās notiek nepareizi, ja netiek izmantoti katram konkrētam cilvēkam, viņa ādas tipam piemēroti kosmētikas līdzekļi vai sauļošanās notiek par ilgu.