Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis
Iesūti ziņu!

«Go Blonde» festivālā priekšgalā startēs sekssimboli

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Gunita Ārgale

Šī gada 28.maijā plkst. 16.00 Rīgā 11.novembra krastmalā notiks jau trešais blondīņu festivāls - «Go Blonde». Tas pārsteigs ar krāšņu blondīņu parādi, kurā tiks izmantoti visadāžākie motorizētie transportlīdzekļi, Merilinas Monro līdzinieču konkursu, Blondo Dīvu koncertu, Latvijas dizaineru rozā apģērbu un aksesuāru modes skati un citām ne mazāk aizraujošām aktivitātēm. Festivāls noslēgsies ar spilgtu un dzirkstošu Pink Party Kino klubā, kur arī notiks Monro uzvarētājas apbalvošana.

Pagājušo gadu uzvarētāja saņēma setifikātu lidojumam ar «Air Baltic» biznesa klasē, šogad šī tradīcija tiek turpināta. Sponsori šogad nav skopojušies - Tallink piedāvā sertifikātu jūras ceļojumam uz Stokholmu līdz 4 personām, «Karen Millen» ekskluzīvais apģērbu veikals dāvās dāvanu karti savai favorītei, savukārt franču kompānija «Babyliss» dāvanu karti savai izvēlētajai favorītei. Konkursu atbalsta «L’Oréal Paris Récital Préférence».

«Go Blonde» aicina pieteikties meitenes, uzsverot, ka dalība ir bezmaksas un pats galvenais - šogad parādē Monro līdzinieces atklās parādi. Konkursā tiks vērtēta līdzība Merilinas augumam, sejai, matu krāsai un sakārtojumam. Pēdējais tiek vērtēts tērps, jo Monro nestaigāja tikai vakarkleitā vai baltā kleitiņā.

Pagājušajā gadā no 28 pretendentēm uzvaras laurus plūca Agnese Krišjāne. Savukārt Elizabete Vanaga šogad uzvarēja amerikāņu produkcijas televīzijas reklāmā, attēlojot Monro baltā kleitiņā.

Iepriekš Rīgā notikušās divas blondīņu parādes guva plašu pasaules mediju uzmanību, palīdzot Latvijai nokļūt vadošajos ziņu kanālos ar pozitīvu vēstījumu – «Latvija ir atradusi veidu, kā cīnīties ar krīzi». Vācijas nacionālais televīzijas kanāls 1 uzņēma dokumentālo filmu par Latvijas Blondīņu asociāciju. Parādes tika atspoguļotas vairāk nekā 500 interneta portalos visā pasaulē, populārajos dzīvesstila žurnālos «Mairie Claire» ASV, «Grazia» Anglijā un Itālijā, «Glamour» Spānijā.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu