Pagājušo gadu uzvarētāja saņēma setifikātu lidojumam ar «Air Baltic» biznesa klasē, šogad šī tradīcija tiek turpināta. Sponsori šogad nav skopojušies - Tallink piedāvā sertifikātu jūras ceļojumam uz Stokholmu līdz 4 personām, «Karen Millen» ekskluzīvais apģērbu veikals dāvās dāvanu karti savai favorītei, savukārt franču kompānija «Babyliss» dāvanu karti savai izvēlētajai favorītei. Konkursu atbalsta «L’Oréal Paris Récital Préférence».
«Go Blonde» aicina pieteikties meitenes, uzsverot, ka dalība ir bezmaksas un pats galvenais - šogad parādē Monro līdzinieces atklās parādi. Konkursā tiks vērtēta līdzība Merilinas augumam, sejai, matu krāsai un sakārtojumam. Pēdējais tiek vērtēts tērps, jo Monro nestaigāja tikai vakarkleitā vai baltā kleitiņā.
Pagājušajā gadā no 28 pretendentēm uzvaras laurus plūca Agnese Krišjāne. Savukārt Elizabete Vanaga šogad uzvarēja amerikāņu produkcijas televīzijas reklāmā, attēlojot Monro baltā kleitiņā.
Iepriekš Rīgā notikušās divas blondīņu parādes guva plašu pasaules mediju uzmanību, palīdzot Latvijai nokļūt vadošajos ziņu kanālos ar pozitīvu vēstījumu – «Latvija ir atradusi veidu, kā cīnīties ar krīzi». Vācijas nacionālais televīzijas kanāls 1 uzņēma dokumentālo filmu par Latvijas Blondīņu asociāciju. Parādes tika atspoguļotas vairāk nekā 500 interneta portalos visā pasaulē, populārajos dzīvesstila žurnālos «Mairie Claire» ASV, «Grazia» Anglijā un Itālijā, «Glamour» Spānijā.