Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis
Iesūti ziņu!

«Radio SWH Rock» «Metallica» akcija noslēgsies bārā «Rock’N’Riga»

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Publicitātes foto.

«Radio SWH Rock» 89,2FM noskaidros «Metallica» akcijas uzvarētāju. Fināla izloze notiks rokbārā «Rock’N’Riga» (13.janvāra ielā 33, Rīgā) grupas «Metallica» Rīgas koncerta priekšvakarā – 16.aprīlī plkst. 19.00.

Šopiektdien, 16.aprīlī, vakarā pirms pasaules metāla grandu «Metallica» ierašanās Rīgā, notiks «iesildīšanās» pasākums ar sekojošu grupu uzstāšanos: «Animal Stampede», «The Factor» un «SIA Radikal». Grupu repertuāru sastādīs «Metallica» dziesmas un pasākuma organizators, Latvijas «Metallica» fanu kluba direktors Dainis Rijkuris sola, ka tiks aptverts viss lielmeistaru diskogrāfijas spektrs.

Šis ir jau otrais «warm-up» pasākums, kuru rīko Latvijas «Metallica» fanu klubs. Zinot, cik skrupulozi un hierarhiski ir veidots «Metallica» fanu klubs pasaulē, Latvijas fani var rēķināties ar dažiem pārsteigumiem.

Pirms koncerta notiks «Radio SWH Rock» veiktās «Metallica» akcijas fināla izloze rokbārā «Rock’N’Riga» kuras laikā tiks noskaidrots uzvarētājs, kurš saņems «Metallica» akcijas galvenās balvas komplektu:

  • 2 ielūgumus uz «Metallica» koncertu «Arēnā Rīga», 17.aprīlī;
  • Garantētu dalību «Meet&Greet» pasākumā pirms koncerta, kurā būs iespēja aizskatuvē satikt visus grupas dalībniekus, nofotogrāfēties un iegūt autogrāfus;
  • iespēju koncertu vērot esot pirmajā rindā pie pašas skatuves;
  • «Metallica» koncerta DVD «Francais Pour Une Nuit», kas filmēts 2009.gada vasarā, Francijas pilsētas Nimes romiešu kolizejā;
  • «Metallica» Rīgas koncerta lielizmēra plakātu;
  • Jaunāko «Metallica» CD «Death Magnetic».

Sīkāk par akciju lasi šeit: «radioswh.lv/swhrock».

Akcija tiek rīkota sadarbībā ar koncertaģentūru «FBI» un rokbāru «Rock’N’Riga».

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu