Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
/nginx/o/2018/07/16/10252759t1hf551.jpg)
Izdevniecības «Rīgas Viļņi» īpašniece Aija Simsone, kuras jaunais interneta portāls «kasjauns.lv» īsā laikā auditorijas ziņā apsteidzis «diena.lv» un tuvojas citiem ziņu portāliem, uzskata, ka viņas panākuma atslēga esot ziņas masu auditorijai. Cilvēkus neinteresē «smagās» ziņas, viņi ir noguruši. Cilvēku, piemēram, interesē, ka kāda angliete, iespējams, nofotografējusi laumiņu. Portālam «diena.lv» Simsone, savukārt, iesaka mainīt nosaukumu, tad portāls «aiziešot».