Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
/nginx/o/2018/07/16/10252177t1h2ca1.jpg)
Mediju būvētais modelis, ka lielākos ieņēmumus tā gūst no reklāmas, un tajā pašā laikā milzīgs reklāmas kritums krīzes dēļ, radījis nopietnas problēmas. Kritiskākā situācijā nonākuši drukātie mediji – žurnāli un dienas laikraksti. Latvijas preses izdevēju asociācijas vadītājs Aivars Rudzinskis norāda, ka žurnālu īpašnieki jaunajos taupības apstākļos jau adaptējušies, ar nacionālajiem laikrakstiem «varētu būt interesanti.» Mediju nākotne - šonedēļ Panorāmas Fokusa temats.