Mediju būvētais modelis, ka lielākos ieņēmumus tā gūst no reklāmas, un tajā pašā laikā milzīgs reklāmas kritums krīzes dēļ, radījis nopietnas problēmas. Kritiskākā situācijā nonākuši drukātie mediji – žurnāli un dienas laikraksti. Latvijas preses izdevēju asociācijas vadītājs Aivars Rudzinskis norāda, ka žurnālu īpašnieki jaunajos taupības apstākļos jau adaptējušies, ar nacionālajiem laikrakstiem «varētu būt interesanti.» Mediju nākotne - šonedēļ Panorāmas Fokusa temats.
Vai drukātie laikraksti turpinās pastāvēt?
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.