Telekompānijai ABC par pārdoto reklāmas laiku 81. Amerikas Kinoakadēmijas balvu pasniegšanas ceremonijas translācijas laikā izdevies savākt vien 72 miljonus dolāru, raksta «Variety».
Krīzes dēļ sarukuši «Oskaru» reklāmas ieņēmumi
Tas ir par deviņiem miljoniem mazāk nekā 2008. gadā. Iemesls tam, ka samazinājušies reklāmas ieņēmumi, ir fakts, ka kompānijas «General Motors» un «L'Oreal» atteikušās iegādāties reklāmas laiku, kā to tika darījušas iepriekš.
Turklāt 30 sekunžu reklāmas izmaksas samazinātas līdz 1,4 miljoniem dolāru. Salīdzinājumam — pirms gada 30 sekunžu reklāma kompānijai izmaksāja 1,7 miljonus dolāru. Par iemeslu reklāmas laika izmaksu kritumam kļuvis fakts, ka lielie reklāmdevēji atteikušies reklāmas laiku pirkt.
Iepriekš lielākais reklāmdevējs «Oskaru» ceremonijas translācijas laikā bija «General Motors», kas pēdējos 10 gados par reklāmas laika pirkumiem iztērējis aptuveni 105 miljonus dolāru. 2009. gadā kompānija mārketinga budžetu samazinājusi par 800 miljoniem dolāru.