Viņš arī apstiprināja, ka dīzeļdegvielas plankumi redzami ne tikai pie Daugavpils, bet arī pie Krāslavas.
"Šodien mēs turpināsim uzstādīt bonas, ko vakar tehnisku iemeslu dēļ mums neizdevās izdarīt, tomēr, ja mums neizdosies arī šodien to paveikt, tad bonas mēs uzstādīsim pie Līvāniem," sacīja Kisļaks.
Jau ziņots, ka vakar pēc vairāku stundu mēģinājumiem operatīvajiem dienestiem Daugavā pie Daugavpils tā arī neizdevās uzstādīt absorbējošās bonas - nav līdzējusi arī amfībijas iesaistīšana.
Uzņēmuma "VentEko" operatīvā dienesta vadītājs Jānis Klimovičs aģentūrai LETA iepriekš atzina, ka bonu uzstādīšanu traucē spēcīgā straume upē, pretvējš un pieredzes trūkums šādos glābšanas darbos.
Dažādu problēmu dēļ Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (VUGD), Zemessardzes un robežsardzes pārstāvjiem neizdevās uzstādīt bonas arī Daugavā pie Latvijas un Baltkrievijas robežas.
LETA jau informēja, ka Baltkrievijā izplūdusī dīzeļdegviela šķērsojusi Latvijas robežu naktī uz pirmdienu.
Dīzeļdegviela Daugavā noplūdusi no Krievijas uzņēmumam "Zapad-transņefteprodukt" piederoša naftas produktu maģistrālā vada.
Šodien vides ministrs Raimonds Vējonis (ZZS) saņēmis oficiālu vēstuli no Baltkrievijas dabas resursu un vides aizsardzības ministra par apstākļiem Daugavā ieplūdušās dīzeļdegvielas jautājumā.
Baltkrievija informē, ka avārija radusies, izplūstot dīzeļdegvielai no Unečas-Ventspils naftas produktu maģistrālā vada, kas pieder Krievijas uzņēmumam "Zapad-transņefteprodukt". Pašlaik Baltkrievija veic plašu noplūdušās dīzeļdegvielas ietekmes uz vidi monitoringu.
Baltkrievija aicina noteikt kontaktpersonas no Latvijas un Baltkrievijas turpmākai informācijas koordinēšanai. Vides ministrija turpmākai informācijas koordinēšanai deleģējusi Vides ministrijas Vides aizsardzības departamenta direktora vietnieci Rudīti Veseri.