Šajā grupā ietilpst vīriešiem domātās smaržas. Tajā netiek izmantotas tikai papardes, bet arī lavanda, kumarīns, ozola sūna, koksne. Ambras nots dod vīrišķīgu un juteklisku vaniļas, tabakas un medus mijiedarbību.
Smaržas reti var izraisīt alerģiju, taču to var izprovocēt dzīvnieku valsts izejmateriāli.
Eksperta viedoklis — smaržu izvēle ir kā vīna degustācija
Linda Hripušina, «Kolonnas» tīkla smaržu eksperte: «Veikalos ir liels smaržu klāsts, tāpēc cilvēkam ir ļoti viegli apjukt. Es ieteiktu uzreiz vērsties pie konsultanta, nevis izmēģināt visas smaržas pēc kārtas, jo tādā veidā var pavisam apjukt un beigās iegādāties tādas, kas nepatiks. Ir ļoti labi, ja zināt savu iepriekšējo iemīļoto smaržu nosaukumu, tas noteikti atvieglotu smaržu testēšanas procesu. Ja nezināt, tad konsultantam pastāstiet, kādu tieši aromātu vēlaties. Pamatā ir trīs smaržu veidi — svaigas, saldas un rūgtas — un to kombinācijas. Jāatceras, ka nekādā gadījumā nevajadzētu smaržas uzreiz mēģināt uz ādas. Sākumā jāuzpūš uz testera lapiņas. Tas vairāk atgādina vīna degustāciju. Lai labāk izjustu smaržu, tai no sākuma jāuzpūš elpa un tikai tad jāsmaržo, smaržu ievelkot līdz pusdegunam.
Lielākoties pēc testēšanas izvēlas divus aromātus, kuri patīk vislabāk. Tos mēģina uz ādas. Būs ļoti liela atšķirība, kāda smarža ir uz ādas un kāda bija uz testera lapiņas. Smarža mainās ļoti krasi atkarībā no tā, kāds ir ādas tips, pigmentācija, PH līmenis un pat lietotais uzturs. Tomēr, ja pircējs uzreiz atrod aromātu, kas patīk, nevajadzētu steigties to pirkt. Smaržām ir vairākas fāzes, un jābūt pārliecinātam, ka patīk tās visas. Piemēram, virsnots ir ātri gaistošu esenču kombinējums un turas tikai līdz 15 minūtēm no brīža, kad smaržas ir izsmidzinātas uz ādas. Tad seko tā saucamā sirds nots, kas pauž aromāta dominējošo raksturu un turas 4 līdz 8 stundas. Sirds nots palīdzēs viegli pazīt daudzus slavenus vārdus smaržu pasaulē. Un pēdējā — bāzes nots ir izveidota no visnoturīgākajām esencēm un ilgst līdz 24 stundām. Tāpēc, lai pircējs būtu pilnīgi pārliecināts, ka smaržas tiešām patīk, jāizjūt visas trīs fāzes.
Attiecībā uz cenu politiku, protams, jārunā par brendiem — pasaulē slavenajiem, vēsturiskajiem modes namiem un slavenību smaržām. Brendi bieži vien ir dārgāki, bet smaržu kvalitāte — augstāka. Tiek izmantotas sarežģītas tehnoloģijas, lai iegūtu smaržai nepieciešamos komponentus. Tādējādi smaržu buķete tiek veidota daudz rūpīgāk, izmantojot kvalitatīvas izejvielas. Ne visām, taču daudzām slavenību smaržām kvalitāte ir zemāka, taču, ja aromāts patiešām patīk, nav īpašas nozīmes tam, ko cilvēki izvēlas.»