«Ak tā! Tu apspried savas mīļākās un viņu balsis ar savu sekretāri? Varbūt viņa ir mana konkurente, viena no mūsu — mīļāko — daudzgalvainā pulka?» Vai arī: «Tātad es neesmu vienīgā! Tev katru dienu zvana daudzas, bet man ir piešķirta atšķirības zīme — tā, ar skolniecītes balsi. Kādas tad ir citas? Tā, kas vītero kā cīrulis? Tā, kas pogo kā lakstīgala? Un tā tālāk?»
Teksts vienmēr atkarīgs no mana tā brīža garastāvokļa, un tas parasti ir labs. Ja oma slikta, man nevedas prāts uz greizsirdības scēnu veidošanu. Gluži otrādi, tad gribas, lai vīrietis mani samīļo.
Reizēm es izspēlēju etīdes par greizsirdību, citreiz atkal citas, kas vien ienāk prātā. Jo tālāk no patiesības, jo labāk. Galvenais — pārsteigt vīrieti nesagatavotu.
Ja vīrietis ir vainīgs, viņš jau iepriekš ir sacerējis «leģendu», vārdu, ar ko attaisnoties viņam netrūkst. Bet ja viņš nav vainīgs, situācija ir cita. Viņš ir pārsteigts, izmisis, sašutis. Viņam trūkst vārdu. Viņš stostās, šņāc un… tādējādi dod vielu manam nāktajam uzbrukumam. Var sākties aina (vai dublis) numur divi.
Tas jau nekas, ka viņa sekretāre ir vecmeita pensijas gados un ar grāmatvedes izglītību. Jābūt ļoti bagātai fantāzijai, lai turētu viņu aizdomās par sakaru ar manu vīrieti. Tāpat man nav nekāda pamata domāt, ka mīļotais mani krāptu, nu, ne vismazākā…