TV5 raidījuma «Show room» vadītāja Sindija Vilde — «Double Coffee» mārketinga direktore.
Sindijas Vildes ikdienas pienākumos ietilpst mārketinga plāni, reklāma un sabiedrisko attiecību jautājumi. Sindija gan norāda — darbu televīzijā viņa neizmanto, lai veidotu PR «Double Coffee», jo tas būtu pārāk negodīgi. Kāpēc viņa darbojas arī televīzijā?
Lai cik tas arī nešķistu dīvaini — televīzija ir tā, kas Sindijai palīdz atbrīvoties no ikdienas stresa. «Man darbs kameras priekšā ir tas pats, kas citam cilvēkam ir sporta zāle. Turklāt televīzijā vairāk nekā jebkur citur ir iespējams īsā laikā iepazīties ar daudziem radošiem cilvēkiem,» atzīst Sindija.
Vadot raidījumu, viņai īpaši interesanti šķiet vērot pazīstamu un ne tik zināmu cilvēku reakciju, jaunās drēbēs ietērpjot citus un arī pašai ļaujoties pārvērtībām. «Reiz raidījuma viešņu — kādu jaunu meiteni — ģērbēji izdomāja ietērpt tikai apakšveļā.
Sākotnēji meitene paziņoja, ka šādi viņa noteikti neģērbsies, taču varēja redzēt, ka viņai bija ļoti svarīgi parādīties televīzijā, tāpēc, dzirdot iedrošinošus vārdus, ka skaistā apakšveļā viņa izskatīsies ļoti labi, meitene tomēr piekrita filmēties,» atceras Sindija.
LTV1 raidījuma «SeMS» vadītāja Gundega Lasmane — «Balzama» bāra oficiante.
Pieņēmumam, ka «SeMA» nakts sarunām tēmas Gundega smeļas savā otrajā darbavietā, noklausoties, par ko tad cilvēki visbiežāk mēdz runāt, raidījuma vadītāja īsti negrib piekrist. «Patiesībā raidījuma tēmas rodas dzīvē — dažkārt par tām iedomājos, gulēt ejot, dažkārt — pamostoties,» saka Gundega. Tostarp viņa domā, ka abām darbavietām ir daudz kā kopīga — abas prasa drosmi, lai uzrunātu svešus cilvēkus, un abās viņai jāprot cilvēkiem patikt.