Tā atcēla DLRTC mātes kompānijas LVRTC 2000. gada septembrī pieņemtos lēmumus saistībā ar tai piederošo 23% LMT kapitāla daļu pārdošanu LVRTC meitas uzņēmumam DLRTC, kā arī atzina par spēkā neesošu 2000. gada 29. septembrī starp abām kompānijām noslēgto pirkuma pārdevuma līgumu.
Tiesa atzina Latvijas valsts īpašuma tiesības uz minētajām LMT kapitāla daļām un noteica, ka tās nododamas LVRTC turējumā. Satiksmes ministrijas, LVRTC un DLRTC pārstāvji iepriekš lūdza tiesu minētās akcijas nodot LVRTC īpašumā, nevis tikai turējumā.
LVRTC un tās meitas kompānija DLRTC ir pārsūdzējušas tiesas spriedumu, jo LVRTC, DLRTC un Satiksmes ministrija, pretēji prokuratūras nostājai, uzskata, ka LMT kapitāla daļas būtu nododamas atpakaļ LVRTC īpašumā, nevis īpašumtiesības uz kapitāla daļām būtu atzīstamas par labu valstij Satiksmes ministrijas personā. Tiesa iepriekš piekrita prokuratūras prasībai un LMT daļas nodeva valsts īpašumā.
Augstākā tiesa LVRTC un DLRTC sūdzību izskatīs pēc minēto Paudera un KML sūdzību izskatīšanas.
Grandiozais valsts digitalizācijas projekts
Savulaik LMT kapitāla daļas LVRTC savulaik nodeva DLRTC, lai šai kompānijai būtu līdzekļi, no kuriem Latvijā īstenot digitālās televīzijas projektu. Tā kā televīzijas digitalizācijai valsts budžetā nauda nebija atvēlēta, šim nolūkam bija paredzēts izmantot naudu, kuru iegūs no LMT dividendēm.
DLRTC statūtkapitāls 2001. gada sākumā bija 5000 latu, un šo uzņēmumu LVRTC neilgi pirms šī darījuma bija nopircis no trim privātpersonām. DLRTC ar KML 2002. gada 14. novembrī noslēdza līgumu, kas paredz vairākos posmos ieviest digitālo televīziju Latvijā, tostarp līgums paredz maksāt 53,5 miljonus dolāru par digitālās televīzijas ieviešanas pirmo posmu Rīgā un Rīgas reģionā. DLRTC noslēgtā līguma kopējā summa gan var būtiski pārsniegt pat 100 miljonus ASV dolāru, attiecīgi pieaugot arī soda naudai līguma laušanas gadījumā, jo līgums slēgts arī par otro un trešo posmu, tikai neprecizējot šo posmu izpildes nosacījumus.