Stjuarte, kas strādājusi piecās lielākajās ASV aviokompānijās, dažu minūšu laikā pēc pasažieru ierašanās pamana:
- vai tu ceļo viens vai ar kādu kopā,
- cik pacietīgs tu esi, gaidot garajā iekāpšanas rindā,
- kādu grāmatu tu lasi (ja gadījumā lasi medicīnas žurnālu, skaidrs, ka būs kāds, pie kā vērsties pēc pirmās palīdzības),
- vai tu palīdzi citiem pasažieriem (vecākiem cilvēkiem u.tml.),
- vai esi paņēmis līdzi maltīti.
Kāda cita stjuarte ar 24 gadu pieredzi aviokompānijās norādīja, ka viņa pamana «apģērbu, ķermeņa valodu, to, vai pasažieris ir draudzīgs vai īgns».
«Mēs arī varam noteikt, vai cilvēks ir pieredzējis pasažieris, pēc tā, kā viņš iekāpj lidmašīnā,»
Cita stjuarte savukārt atzīst, ka pamana, vai pasažieris ir labi ģērbies un kur viņš apsēžas. Dažām stjuartēm pat esot slepenie kodi, kas domāti pievilcīgiem pasažieriem.
Galu galā tas, ko pasažieri un stjuarti gaida viens no otra, ir savstarpēja pieklājība un laipnība.